بهترین غذای کبک برای گرفتن بیشترین سود چیست؟

در این پست و در ادامه آموزشهای کاربردی پرورش کبک می خواهیم بهترین غذای کبک برای گرفتن بیشترین سود و بهره وری را حضور شما علاقمندان معرفی نماییم.
بهترین غذای کبک برای گرفتن بیشترین سود چیست؟

در این پست و در ادامه آموزشهای کاربردی پرورش کبک می خواهیم بهترین غذای کبک برای گرفتن بیشترین سود و بهره وری را حضور شما علاقمندان معرفی نماییم.

مقدمه:

کبکها پرنده هایی زیبا با جثه های متوسطی هستند که می توان آنها را بعنوان پرندگان زینتی در خانه ها نگهداری کرد. پرورش کبک یکی از راه های تولید فرآورده های گوشتی و پروتئینی می باشد که در دهه های اخیر، توجه خیلی از افراد را بسوی خود جلب نموده است. اما آنچه که مهم است نوع تغذیه این پرنده میباشد چون موادی که در جیره غذایی این پرندگان استفاده می شود تأثیر مستقیمی در رشد و پرورش سریعتر آنها دارد. در ادامه بهترین و مهم ترین خوراک مورد نیاز پرنده کبک رابه شما معرفی می نماییم.

فیلم ویدئویی معرفی مواد اصلی تشکیل دهنده غذای طیور:

 

لینک دانلود این ویدئو

 

پرورش کبک

توی این پک فوق العاده، روش پرورش کبک رو به صورت اصولی یاد بگیر. پرورش کبک اصول خاص خودشو داره اما با کمک این پک می تونی به درآمد فوق العاده بالا و بازدهی بی نظیر برسی. فقط 5 روز از وقتتو می گیره!

 

مطلب مشابه : 20 نکته بسیار مهم اصول پرورش کبک در خانه و سالن که باید بدانید +فیلم و جزوه

بهترین تغذیه کبک کدام است؟

البته باید توجه داشته باشید که میزان مصرف خوراک یک مولد بعد از تولد روزانه حدود 30 گرم است و به ازای هر 7 کیلوگرم خوراکی که مصرف می کند یک کیلوگرم گوشت تولید می کند.

کبک0

چند نکته مهم:

عکس-کبک

مطالعه این پست مشابه را از دست ندهید : سرمایه لازم برای پرورش کبک چقدر است و چقدر سود خالص دارد؟

رعایت اصول بهداشتی برای داشتن کبک های سالم:

برای رسیدن به حداکثر سود باید پرندگان سالمی داشته باشیم و از بروز و انتقال بیماری در آنها جلوگیری کنبم. رعایت اصول بهداشتی در به حداقل رساندن شیوع بیماری ها کمک می کند پس با داشتن یک برنامه خوب سعی کنید از بروز بیماری پیشگیری نمایید. در ادامه با برخی از این اصول بهداشتی آشنا می شویم :

دوستان گرامی ! اگر شما تغذیه های دیگری برای رشد بهتر کبک می شناسید در بخش نظرات آنرا به ما معرفی نمایید. با تشکر…

منبع: هنر فردی
هنر فردی
رایگان
دریافت فایل
چهارشنبه 6 تیر 1403، ساعت 19:22