استخدام کمک پرستاری

در وب‌سایت هیوا  (دوشنبه 19 دی 1401)
استخدام کمک پرستاری در سال ۱۴۰۲ نیز انجام شده و متقاضیانی که در رشته بهیاری فارغ التحصیل شده یا دوره کمک پرستاری جهاد دانشگاهی یا مراکز دیگر را گذراندند، می توانند با ارائه مدارک هویتی مانند شناسنامه و عکس پرسنلی مراحل استخدام کمک پرستاری 1402 را طی کنند.



افرادی که می خواهند به عنوان کمک پرستار در مراکز درمانی مشغول به کار شوند، باید شرایط خاصی را داشته باشند و مدارک لازم برای استخدام را به مرکز درمانی مورد نظر ارائه دهند. کمک پرستاران در مراکز درمانی، وظایف و مسئولیت های مهمی در برابر بیماران و مراجعین دارند، به همین علت در استخدام کمک پرستاری، تنها افراد واجد شرایط مورد بررسی قرار می گیرند.

داوطلبان شغل کمک پرستاری باید از نحوه استخدام کمک پرستاری اطلاع داشته باشند، بنابراین در این مقاله استخدام کمک پرستاری ۱۴۰۲، شرایط استخدام کمک پرستاری، مدارک لازم برای استخدام بهیار 1402و نکات مهمی برای داوطلبان استخدام در این شغل، توضیح داده شده است.


استخدام کمک پرستاری ۱۴۰۲

بسیاری از مراکز درمانی با کمبود نیروی پرستار مواجه هستند، به همین علت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، در سال های اخیر اقدام به جذب نیروی کمک پرستار یا بهیار می نماید. مراکز درمانی، جهاد دانشگاهی و هلال احمر مجری دوره های کمک پرستاری بوده و در سال ۱۴۰۲ نیز ثبت نام دوره کمک پرستاری از طریق ثبت نام دوره های جهاد دانشگاهی، هلال احمر و مراکز درمانی مختلف انجام می شود.

 

برای استخدام کمک پرستاری 1402، داوطلبان باید دوره کمک پرستاری را در یکی از مراکز معتبر گذرانده و در آزمون دوره پذیرفته شده باشند. برخی مراکز خصوصی و همچنین دانشگاه های درمانی و علوم پزشکی نیاز به نیروی کمک پرستار یا همان بهیار داشته و زمان و نحوه استخدام کمک پرستاری در این مراکز، از طریق اطلاعیه های منتشر شده در سایت دانشگاه ها و مراکز، به اطلاع داوطلبان می رسد.

 

 

یکی دیگر از مراکز برگزار کننده دوره کمک پرستاری، هلال احمر است، اما از سال 94 به بعد اطلاعیه ای مبنی بر ثبت نام دوره کمک پرستاری منتشر نکرده است. برای اطلاع از نحوه ثبت نام دوره کمک پرستاری ۱۴۰۲ در هلال احمر یا مراکز خصوصی دیگر، داوطلبان باید به سایت آن مرکز مراجعه کنند.

 

 

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در استخدام کمک پرستاری ۱۴۰۲، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی می شود.

 



شرایط استخدام کمک پرستاری 1402

 

شرایط عمومی استخدام کمک پرستاری 1402

 

شرایط عمومی استخدام کمک پرستاری در مراکز مختلف درمانی و دانشگاه های علوم پزشکی معمولا مشترک و یکسان است. مواردی از شرایط عمومی استخدام کمک پرستاری ۱۴۰۲ در ادامه توضیح داده شده است.

 

دارا بودن تابعیت ایرانی

 

اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان مورد قبول در قانون اساسی کشور

 

پذیرش قانون اساسی کشور

 

عدم اعتیاد به مواد مخدر و عدم سو پیشینه

 

عدم سابقه عضویت یا هواداری از احزاب و گروه های غیر اسلامی و غیر قانونی

 

داشتن سلامت جسمانی و روانی لازم

 

در صورت ایجاد هرگونه تغییر در شرایط عمومی استخدام کمک پرستاری 1402 یا اضافه شدن هر شرط جدیدی، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

شرایط اختصاصی استخدام کمک پرستاری ۱۴۰۲

 

شرایط اختصاصی استخدام کمک پرستاری 1402 ، از طریق اطلاعیه ها و فراخوان های استخدامی منتشر شده در سایت هر یک از مراکز به داوطلبان اطلاع رسانی می شود. در ادامه تعدادی از شرایط اختصاصی استخدام کمک پرستاری ۱۴۰۲ توضیح داده شده است.

 

داشتن حداقل دیپلم

 

دارا بودن سن مجاز

 

داشتن مدرک تحصیلی مرتبط یا مدرک پایان دوره کمک پرستاری

 

موفقیت در مراحل آزمون دوره کمک پرستاری

 

داوطلبان شغل کمک پرستاری، برای گذراندن دوره کمک پرستاری باید در این دوره ثبت نام نمایند. متقاضیان برای اطلاع از نحوه ثبت نام در دوره کمک پرستاری جهاد دانشگاهی، می توانند مقاله زیر را مطالعه نمایند.

 

در صورت ایجاد هرگونه تغییر در شرایط اختصاصی استخدام کمک پرستاری 1402 یا اضافه شدن هر شرط جدیدی، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی می شود.

 



مدارک لازم برای استخدام کمک پرستاری ۱۴۰۲

 

ممکن است مدارک درخواستی برای استخدام در مراکز درمانی مختلف متفاوت باشد، اما درخواست یک سری مدارک لازم برای استخدام کمک پرستار ۱۴۰۲، بین مراکز بیشتر رواج دارد. در این قسمت از مقاله، مدارکی که معمولا برای استخدام کمک پرستاری مورد نیاز است، توضیح داده شده است.

 

سه قطعه عکس 3*4

 

اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی

 

ارائه مدرک دانشگاهی مبنی بر فراغت از تحصیل در رشته بهیاری یا مدرک پایان دوره کمک پرستاری از مراکز معتبر

 

برای اطلاع بیشتر از مدارک لازم برای استخدام کمک پرستاری ۱۴۰۲، متقاضیان باید به سایت واحد درمانی یا دانشگاهی مورد نظر مراجعه کرده و از مدارک لازم برای استخدام به طور کامل مطلع شوند.

 

داوطلبانی که می خواهند در دوره های هلال احمر از جمله دوره کمک پرستاری شرکت نمایند، برای اطلاع از جزئیات دوره ها می توانند مقاله زیر را مطالعه نمایند.

 

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در مدارک لازم برای استخدام کمک پرستاری 1402، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.


مشاوره استخدام کمک پرستاری 1402

 

متقاضیان استخدام کمک پرستاری در مراکز درمانی و پزشکی کشور، باید واجد شرایط استخدام کمک پرستاری ۱۴۰۲ باشند. شرایط استخدام کمک پرستاری در فرخوان های منتشر شده در سایت مراکز درمانی و دانشگاه های علوم پزشکی اعلام می شود.

 

متقاضیان استخدام به عنوان بهیار در مراکز درمانی، باید از سختی ها و مشکلات کار به عنوان بهیار و کمک پرستار مطلع بوده و آمادگی پذیرش شرایط شغلی کمک پرستار را داشته باشند.

 

داوطلبان استخدام کمک پرستاری 1402 باید با ارائه مدارک لازم برای ثبت نام در فراخوان های استخدام کمک پرستاری، مراحل ثبت نام استخدام کمک پرستاری را طی نمایند.

 

ثبت نام در استخدام کمک پرستاری بر حسب نیاز مراکز درمانی تحت نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و دانشگاه های علوم پزشکی به استخدام نیروهای جدید، مراکز مختلف اقدام به انتشار اطلاعیه و فراخوان جذب و پذیرش و ثبت نام نیروی جدید می نماید.

برای اطلاع از نحوه استخدام کمک پرستاری 1402 همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام درباره آن، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره هیوا اطلاعات کاملی در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا از آخرین اخبار در این زمینه مطلع شوید.



سوالات متداول


1- ✔️ استخدام کمک پرستاری چگونه است؟

✔️ استخدام کمک پرستاری از میان فارغ التحصیلان بهیاری و افرادی که دوره کمک پرستاری را گذراندند انجام شده که نحوه استخدام در این مقاله توضیح داده شده است.



2- ✔️ شرایط استخدام کمک پرستاری چیست؟

✔️ شرایط استخدام کمک پرستاری از جمله داشتن مدرک بهیاری، شرایط سنی و ... در مقاله پیش رو به طور کامل توضیح داده شده است.



3- ✔️ مدارک لازم برای استخدام کمک پرستاری چیست؟

✔️ مدارک لازم برای استخدام کمک پرستاری از جمله شناسنامه، عکس 3 در 4 و ... در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.


مطالب دیگر
در ای استخدام  (1 هفته پیش)
در ای استخدام  (1 هفته پیش)
در ای استخدام  (2 هفته پیش)
در ای استخدام  (2 هفته پیش)
در ای استخدام  (2 هفته پیش)
در ای استخدام  (2 هفته پیش)
پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403، ساعت 03:37