استخدام شرکت پتروشیمی جم

در وب‌سایت هیوا  (سه‌شنبه 28 تیر 1401)
استخدام شرکت پتروشیمی جم ۱۴۰۳ در میان داوطلبان دارای شرایط ثبت نام آزمون برای اشتغال در سمت های شغلی اداری و اجرایی صورت می گیرد. لذا، متقاضیانی که از مدرک تحصیلی درخواست شده برخوردار می باشند؛ می توانند در زمان مقرر جهت ثبت نام در آزمون اورهال پتروشیمی جم اقدام نمایند.



شرکت پتروشیمی جم در نظر دارد در راستای تکمیل کادر نیروی انسانی موردنیاز خود از طریق برگزاری آزمون استخدامی اقدام به جذب نیروی متخصص در بخش های مختلف سازمان خود نماید. فرآیند پذیرش استخدام پتروشیمی جم به صورت مراحل مختلفی مانند آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و رفتاری و معاینات طب صنعتی انجام می شود. لذا، داوطلبانی که علاقه مند به استخدام در این ارگان می باشند می بایست از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی پتروشیمی جم برخوردار باشند.

متقاضیان باید پیش از اقدام به ثبت نام آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی جم، نخست شرایط این آزمون را بررسی کنند تا در صورت واجد شرایط بتوانند در زمان مقرر با ورود به سایت ثبت نام اورهال پتروشیمی جم مراحل ثبت نام خود را با انتخاب رشته تحصیلی و شغلی موردنظر انجام دهند. در ادامه به جزئیات استخدام شرکت پتروشیمی جم ۱۴۰۳ شامل زمان، شرایط، مدارک، نحوه ثبت نام، رشته های موردنیاز پتروشیمی جم و اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی جم پرداخته شده است.


زمان ثبت نام آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی جم ۱۴۰۳

با در نظر گیری اعلام نیاز واحدهای مختلف اداری و اجرایی شرکت پتروشیمی جم، ممکن است هر ساله ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی این شرکت در محدوده های زمانی مختلفی صورت گیرد که در هر دوره زمان ثبت نام و زمان برگزاری طی اطلاعیه ای توسط مجری این آزمون اعلام می شود.

 

با توجه به زمانبندی فراخوان ثبت نام آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی جم در دوره گذشته، فرآیند نام نویسی در بازه زمانی اواخر بهمن و اوایل اسفند انجام شد. لذا، پیش بینی می شود که زمان ثبت نام آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی جم 1403 مشابه دوره گذشته بوده و از اواخر بهمن آغاز شود.

 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی جم ۱۴۰۳ هنوز اعلام نشده است.

 

در صورت تمدید شدن زمان ثبت نام اورهال پتروشیمی جم 1403 علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد.



شرایط ثبت نام آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی جم 1403

پذیرش و استخدام نهایی داوطلبان پذیرفته شده در آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی جم ۱۴۰۳ منوط به این است که هر داوطلب تمامی شرایط عمومی و اختصاصی تعیین شده را داشته باشد تا پس از کسب حدنصاب لازم بتواند در شغل انتخابی شروع بکار کند.

 

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی جم 1403 تحت عنوان " شایستگی های مورد نیاز شغلی " برای هر رده شغلی بصورت جداگانه و مجزا تعیین و تعریف شده است. در ادامه شرایط ثبت نام اورهال پتروشیمی جم هر یک از رشته های شغلی را ارائه داده ایم.

 

رشته شغلی مدرک تحصیلی شایستگی های مورد نیاز شغلی
کارشناس RBI و خوردگی کارشناسی/ کارشناسی‌ارشد مهندسی مواد گرایش خوردگی- مهندسی بازرسی فنی آشنایی کامل با استانداردهای مربوطه در زمینه خورگی و بازرسی بر مبنای ریسک- تسلط بر روش های پایش خوردگی، مکانیزم های تخریب و پوشش های فلزی- آشنایی با طراحی سیستم‌های حفاظت کاتدی – شناخت سیستم‌ها رنگ صنعتی و انواع تست های غیر مخرب، توانایی نقشه خوانی و تعیین لوپ های خوردگی ، آشنایی با انواع نرم افزارهای RBI - 5 سال سابقه کار مرتبط در صنعت
کارشناس آنالیز ارتعاشات و CM کارشناسی/ کارشناسی‌ارشد مهندسی مکانیک کارشناسی/ کارشناسی‌ارشد مهندسی مکانیک
مهندس تعمیرات شیرهای صنعتی کارشناسی/ کارشناسی‌ارشد مهندسی مکانیک شناخت کامل انواع شیرآلات صنعتی و کاربرد آن- تسلط برعیب یابی و تعمیر شیرهای اطمینان و تله های بخارو کنترل ولو- تسلط کامل در خصوص کار با دستگاه های تست بنچ - آشنایی نسبی با استانداردهای مربوط به شیرهای صنعتی نظیر API600 & API598 - 3 سال سابقه کار مرتبط در صنعت
کارشناس رنگ و عایق کارشناسی/ کارشناسی‌ارشد مهندسی مکانیک/ متالوژی/ مواد آشنایی با انواع عایق و رنگ‌های صنعتی- شناخت انواع محیط های خورنده و آسیب های مکانیکی و شیمیایی عمقی و سطحی- شناخت منابع و استانداردهای تولید مواد اولیه رنگ ها و عایق ها - 3 سال سابقه کار مرتبط در صنعت
کارشناس برنامه ریزی تعمیرات کارشناسی/ کارشناسی‌ارشد مهندسی صنایع توانایی مدیریت جلسات و مذاکره- آشنایی کامل با متدهای روز برنامه ریزی و کنترل پروژه- آشنایی با نرم افزارهای مهندسی صنایع و مدیریت پروژه و نرم افزار Office- 3 سال سابقه کار مرتبط در صنعت
کارشناس امور حقوقی و پیمان ها کارشناسی/ کارشناسی‌ارشد حقوق آشنایی کامل با قوانین و مقررات- ملسط به امور قراردادها و دفتر فنی- آشنا به نشریات و بخشنامه‌‌های سازمان برنامه و بودجه- آشنا به تهیه صورت وضعیت، تعدیل، لایحه تاخیرات و تغییر مقادیر- مسلط به زبان انگلیسی- فاقد پروانه وکالت- حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط به ویژه حوزه نفت و گاز و پتروشیمی

 

آزمون استخدامی شرکت نفت 1403 نیز به منظور جذب نیروهای مورد نیاز این شرکت برگزار می شود. داوطلبان می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت نیز مطلع شوند.



رشته های آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی جم ۱۴۰۳

با توجه به مجزا بودن فرم تقاضانامه اینترنتی ثبت نام رشته های شغلی مختلف آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی جم 1403، لازم است که داوطلبان پیش از انجام هر گونه اقدامی در راستای ثبت نام این آزمون نخست رشته های شغلی، ظرفیت ها و محل خدمت را بررسی کرده و پس از انتخاب رشته شغلی مورد نظر برای ثبت نام آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی جم اقدام کنند.

 

رشته شغلی محل اشتغال تعداد مورد نظر
کارشناس RBI و خوردگی عسلویه 2
کارشناس آنالیز ارتعاشات و CM عسلویه 2
مهندس تعمیرات شیرهای صنعتی عسلویه 1
کارشناس رنگ و عایق عسلویه 1
کارشناس برنامه ریزی تعمیرات عسلویه 2
کارشناس امور حقوقی و پیمان ها عسلویه / تهران 2

 

متقاضیان می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات لیست رشته های موردنیاز پتروشیمی جم ارائه شده و رشته تحصیلی مورد نیاز آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی مطلع شده و سپس در صورت علاقه در این آزمون نام نویسی کنند.


مدارک ثبت نام آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی جم 1403

متقاضیان واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی جم ۱۴۰۳ که قصد نام نویسی در این آزمون را دارند، می توانند پیش از اقدام به ثبت نام این آزمون نخست مدارک و اطلاعات مورد نیاز خود را آماده کرده و سپس بدون فوت وقت و با کمترین میزان خطا فرآیند ثبت نام خود را در آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی جم تکمیل کنند. در ادامه اطلاعات لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی جم را ارائه داده ایم.

 

اطلاعات فردی و شناسایی داوطلب مثل نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، کد ملی، سری و سریال شناسنامه و ...

 

اطلاعات مربوط به سهمیه و امتیاز های داوطلب

 

اطلاعات مربوط به سوابق تحصیلی مثل آخرین مدرک تحصیلی، معدل، زمان فارغ التحصیلی، تاریخ فارغ التحصیلی، رشته تحصیلی و ...

 

اطلاعات مربوط به سوابق کاری مثل میزان سابقه، رده شغلی، مشخصات محل اشتغال قبلی، تاریخ فراغت از کار و ...

 

اطلاعات مربوط به خدمت سربازی و کارت پایان خدمت یا معافیت دائم

 

اطلاعات مربوط به محل سکونت و شماره تماس، کد پستی، ایمیل و ...

 

آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت لاوان به منظو جذب نیرو در این شرکت برگزار می شود. داوطلبان متقاضی می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات استخدام این شرکت مطلع شوند.

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی جم ۱۴۰۳

ثبت نام آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی جم 1403 بصورت غیرحضوری و اینترنتی انجام می شود. ثبت نام این آزمون در دو مرحله اولیه و نهایی صورت می گیرد. داوطلبان نخست باید در مهلت اولیه تعیین شده ثبت نام مرحله اول خود را در سایت jam.iran-azmoon.ir تکمیل کرده و رزومه خود را بارگذاری کنند.

 

پس از اتمام این مهلت رزومه داوطلبان بررسی می شود و برای افرادی که رزومه آن ها تایید شده، پیامک حاوی لینک ثبت نام نهایی ارسال می شود. در ادامه نحوه ثبت نام آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی جم ۱۴۰۳ را ارائه داده ایم.

 

مراجعه به سایت jam.iran-azmoon.ir

انتخاب لینک مربوط به ثبت نام رشته شغلی انتخابی

وارد کردن شماره موبایل و دریافت کد تایید

تکمیل فرم های تقاضانامه اینترنتی و رزومه

بررسی رزمه داوطلبان متقاضی

ارسال لینک ثبت نام نهایی برای داوطلبان تایید شده

 

راهنمای تصویری ثبت نام آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی جم 1403

 

مراجعه به سایت jam.iran-azmoon.ir و انتخاب لینک مربوط به ثبت نام رشته شغلی انتخابی

 

استخدام شرکت جم

 

انتخاب گزینه درخواست و وارد کردن شماره موبایل و دریافت کد تایید

 

ثبت نام آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی جم

 

متقاضیان شرکت در این آزمون می توانند برای بالا بردن شانس استخدام خود علاوه بر استخدام پتروشیمی جم برای نام نویسی در آزمون استخدامی شرکت کشتیرانی هم اقدام کنند.

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی جم 1403

داوطلبان برای حضور در جلسه امتحان کتبی استخدام شرکت پتروشیمی جم ۱۴۰۳ باید کارت ورود به جلسه این آزمون را از سامانه ثبت نامی دریافت کرده و با تهیه نسخه چاپی آن تا روز امتحان این کارت را همراه داشته باشند که در صورت لزوم بتوانند به مسئولین حوزه ارائه دهند.

 

طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی شرکت پتروشیمی جم، داوطلبان این آزمون می توانند چند روز قبل از برگزاری آزمون با مراجعه به سایت jam2.iran-azmoon.ir برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی جم 1403 اقدام کنند.

 

اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی جم ۱۴۰۳

داوطلبانی که در آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی جم شرکت کرده اند، پس از اتمام زمان ثبت نام، منتظر اعلام نتایج آزمون خود می باشند. نتایج این آزمون در دو مرحله اولیه و نهایی منتشر می شود. نتایج اولیه آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی جم در دوره گذشته از تاریخ 26 تیر ماه بر روی سایت ثبت نامی این آزمون منتشر شد.

 

داوطلبان می توانند با استفاده از اطلاعات ثبت نامی خود و کد رهگیری که در زمان ثبت نام و تکمیل آن دریافت نموده اند، نسبت به مشاهده و دریافت نتیجه آزمون خود اقدام نمایند. 

 

داوطلبان می توانند با مطالعه مقاله استخدام شرکت پتروشیمی گچساران علاوه بر این آزمون برای استخدام شرکت پتروشیمی گچساران در سال ۱۴۰۳ نیز اقدام کنند.

 

اگر پس از مطالعه مقاله استخدام شرکت پتروشیمی جم ۱۴۰۳ سوالی در خصوص زمان، نحوه، شرایط، مدارک و رشته های آزمون استخدامی این شرکت دارید می توانید از طریق برقراری تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره هیوا پاسخ سوالات خود را از ایشان دریافت کنید.



سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی جم به چه صورت انجام می شود؟

✔️ ثبت نام آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی جم بصورت اینترنتی انجام می شود که مراحل آن در مقاله ارائه شده است.



2- ✔️ ثبت نام آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی جم چه زمانی آغاز می شود؟

✔️ ثبت نام آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی جم هر ساله در محدوده های زمانی مختلفی برگزار می شود؛ لذا جهت اطلاع رسانی بیشتر زمان دقیق ثبت نام استخدام پتروشیمی جم در سال جاری در متن مقاله ارائه شده است.



3- ✔️ ثبت نام آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی جم برای چه رشته هایی انجام می شود؟

✔️ با توجه به اعلام نیاز واحدهای مختلف ممکن است ثبت نام آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی جم برای رشته های مختلف انجام شود که لیست رشته های این دوره در مقاله ارائه شده است.


مطالب دیگر
در ای استخدام  (پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (شنبه 8 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
پنج‌شنبه 7 تیر 1403، ساعت 08:56