نتایج آزمون استخدامی شرکت کار و تامین

در وب‌سایت هیوا  (دوشنبه 19 دی 1401)
داوطلبانی که در آزمون استخدامی شرکت کار و تامین شرکت کرده اند، ضمن کسب اطلاع از زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت کار و تامین ۱۴۰۲، می توانند در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت سنجش و وارد کردن اطلاعات خواسته شده نسبت به دریافت نتایج آزمون استخدامی شرکت کار و تامین اقدام نمایند.



شرکت کار و تامین که متعلق به سازمان تامین اجتماعی می باشد، این سازمان هر ساله اقدام به برگزاری آزمون استخدامی جهت تامین نیروی انسانی این شرکت می نماید. متقاضیان واجد شرایط پس از طی مراحل این آزمون همچون ثبت نام، شرکت در آزمون کتبی و مصاحبه در صورت قبولی، در این شرکت استخدام خواهند شد. نتایج این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود و کسب اطلاع از نحوه دریافت نتایج برای شرکت کنندگان این آزمون ضروریست.

 

مجری این آزمون استخدامی در سال جاری سایت سنجش می باشد و کلیه اطلاع رسانی ها نیز از طریق سایت sanjesh.org منتشر می گردد. در این مقاله در رابطه با زمان و نحوه اعلام نتایج اولیه این آزمون استخدامی و همچنین زمان و نحوه اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی شرکت کار و تامین ۱۴۰۲ توضیحاتی به همراه راهنمای تصویری ارائه شده است.


زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی شرکت کار و تامین ۱۴۰۲

شرکت کار و تامین همانند سال های گذشته به منظور جذب نیروی انسانی مورد نیاز این شرکت اقدام به برگزاری آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ نموده است. متقاضیان واجد شرایطی که در زمان معین اقدام به ثبت نام و شرکت در این آزمون استخدامی نموده اند، پس از برگزاری آزمون کتبی در انتظار اعلام نتایج اولیه این آزمون می باشند.

 

 

به محض اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی شرکت کار و تامین ۱۴۰۲ در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 

اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت کار و تامین 1402 سایر آزمون های استخدامی در چند مرحله انجام می شود که مراحل تعیین حد نصاب علمی و معرفی داوطلبان به مراحل بعدی استخدام به شرح زیر می باشد:

 

تعیین داوطلبان دارای حد نصاب علمی: داوطلبان در صورتی به مرحله مصاحبه راه پیدا خواهند کرد که موفق به کسب حد نصاب نمره در آزمون کتبی شده باشند. پس از برگزاری آزمون استخدامی محاسبه نمرات داوطلبان انجام شده و حد نصاب نمرات که بر اساس بالاترین نمره کسب شده می باشد، تعیین می گردد. پس از تعیین حد نصاب در آزمون مراحل زیر انجام خواهد شد:

 

آن دسته از داوطلبانی که موفق به کسب حد نصاب نمره نشده اند از ادامه مراحل استخدام حذف خواهند شد.

داوطلبانی که حد نصاب نمره را کسب کرده اند به مرحله بعدی معرفی خواهند شد.

معرفی لیست 3 برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک.

اعلام لیست 3 برابر ظرفیت جهت انجام مصاحبه.

معرفی به گزینش.

 

 

همچنین در صورت انتشار اطلاعیه در خصوص جزئیات زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت کار و تامین ۱۴۰۲ ، به روز رسانی های لازم در این مقاله انجام خواهد شد.

 

آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی سال 1402 به منظور تکمیل نیروی انسانی متخصص در حوزه های کاری مختلف این سازمان برگزار می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص مقاله زیر را مطالعه نمایید.



نحوه اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی شرکت کار و تامین ۱۴۰۲

کلیه داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی جهت اطلاع از نتایج آزمون استخدامی شرکت کار و تامین ۱۴۰۲ که چند ماه پس از برگزاری آزمون استخدامی از سمت این شرکت اعلام خواهد شد، می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و به نتایج آزمون استخدامی شرکت کار و تامین دسترسی داشته باشند. در این بخش قصد داریم به نحوه اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی شرکت کار و تامین 1402 به همراه راهنمای تصویری بپردازیم.

 

داوطلبان ابتدا می بایست وارد مرورگر مورد نظر شده و عبارت سنجش را در بخش نوار آدرس وارد نمایند. سپس صفحه اصلی سایت همانند تصویر زیر نمایش داده خواهد شد که می بایست بر روی اطلاعیه مربوط به اعلام نتایج آزمون کلیک نمایند.

 

نحوه اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی شرکت کار و تامین

 

سپس بر گزینه "کارنامه آزمون استخدامی شرکت کار و تامین" کلیک نمایند. 

 

 

لینک مربوط به اعلام نتایج آزمون شرکت کار و تامین ۱۴۰۲  در زمان مشخص فعال شده است و داوطلبان می توانند کارنامه خود را مشاهده نمایند.

 

 

همانطور که پیش تر توضیح داده شد به دلیل عدم اعلام زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی، امکان اعلام زمان دقیق نتایج آزمون استخدامی شرکت کار و تامین ۱۴۰۲ وجود ندارد و به محض انتشار اطلاعیه و مشخص شدن زمان اعلام، این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دفترچه آزمون استخدامی تامین اجتماعی در سال 1402 می توانید مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار داده ایم، مطالعه نمایید.



زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی شرکت کار و تامین ۱۴۰۲

پس از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی شرکت کار و تامین ۱۴۰۲ از داوطلبان جهت تکمیل مدارک، تشکیل پرونده و همچنین مصاحبه حضوری دعوت خواهد شد. پس از بررسی مدارک و اعلام تایید فرآیند های صورت گرفته، اعلام نتایج نهایی آزمون از سمت این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

به محض اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی شرکت کار و تامین ۱۴۰۲ در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 

کلیه اطلاع رسانی های مربوط به نتایج آخرین دوره آزمون استخدامی شرکت کار و تامین توسط سایت استخدامی جهاد دانشگاهی منتشر گردید. در بهمن ماه نیز اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی از طریق این سایت منتشر و در پروفایل داوطلبان آزمون استخدامی قرار گرفت. اما نتایج این آزمون در سال 1402 از طریق سایت سنجش منتشر خواهد شد. 

 

برای اطلاع از رشته های آزمون استخدامی تامین اجتماعی می توانید مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم، مطالعه نمایید.


نحوه اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی شرکت کار و تامین 1402

همانطور که در بخش های قبل توضیح داده شد، مدتی پس از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی شرکت کار و تامین، نتایج نهایی از سمت این سازمان اعلام خواهد شد. از آنجایی که سازمان سنجش مجری برگزاری این آزمون در سال جاری می باشد، اعلام نتایج نیز از طریق سایت سنجش sanjesh.org انجام خواهد شد.

 

 

داوطلبان ابتدا می بایست وارد مرورگر مورد نظر شده و عبارت سنجش را در بخش نوار آدرس وارد نمایند. سپس صفحه اصلی سایت همانند تصویر زیر نمایش داده خواهد شد که می بایست بر روی گزینه سایر آزمون های استخدامی کلیک کنند. 

 

نحوه اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی شرکت کار و تامین

 

 

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص نتایج آزمون استخدامی شرکت کار و تامین 1402 را در اختیار داوطلبان گذاشته و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین از طریق عضویت در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی هیوا می توانید آخرین اخبار مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید.



سوالات متداول


1- ✔️ نتایج آزمون استخدامی شرکت کار و تامین از چه طریقی اعلام می گردد؟

✔️ همان طور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شد، اعلام نتایج از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می گردد.



2- ✔️ نتایج اولیه آزمون استخدامی شرکت کار و تامین ۱۴۰۲ چه موقع اعلام می شود؟

✔️ همان طور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شد، در حال حاضر هیچ اطلاعیه ای مبنی بر زمان اعلام نتایج این آزمون منتشر نشده است و به محض انتشار اطلاعیه در این مقاله به روز رسانی های لازم صورت می گیرد.



3- ✔️ نحوه دریافت نتایج آزمون شرکت کار و تامین به چه صورتی است؟

✔️ ابتدا داوطلبان برای دریافت نتایج خود می بایست به سایت ثبت نامی این آزمون وارد شوند. توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.


مطالب دیگر
در ای استخدام  (1 هفته پیش)
در ای استخدام  (1 هفته پیش)
در ای استخدام  (1 هفته پیش)
در ای استخدام  (2 هفته پیش)
در ای استخدام  (2 هفته پیش)
در ای استخدام  (2 هفته پیش)
چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403، ساعت 13:59