کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی

در وب‌سایت هیوا  (شنبه 29 مرداد 1401)
داوطلبان شرکت در آزمون کارشناس رسمی دادگستری و قوه قضاییه 1402 باید برای حضور در جلسه آزمون، کارت ورود به جلسه خود را همراه داشته باشند. چند روز پیش از روز برگزاری آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه و دادگستری این آزمون در سال ۱۴۰۲، از طریق سایت سنجش منتشر شد. کارت آزمون دادگستری در تاریخ 11 دی ماه منتشر شد.


زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۲

در پرونده های قضایی، قاضی موظف است رای نهایی را صادر نماید اما در برخی از این پرونده ها که موضوع تخصصی دارند، ممکن است قاضی تخصص و تبهر کافی برای صدور رای نهایی را نداشته باشد به همین جهت از کارشناسان رسمی قوه قضاییه کمک گرفته تا آنان با تخصص خود بتوانند پرونده را بررسی کرده و رای نهایی را صادر کنند.

 

 

داوطلبان برای شرکت در آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه، بایستی کارت ورود به جلسه این آزمون را همراه خود داشته باشند تا اجازه ورود به سالن امتحان به داوطلب داده شود. این کارت از طریق سایت سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

 

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی دادگستری قوه قضاییه ۱۴۰۲ از 9 آبان ماه منتشر شد.

 

پیشنهاد می شود برای دریافت جدیدترین اخبار مربوط به زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه، در کانال تلگرامی آزمون های استخدامی هیوا عضو شده و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا را دنبال نمایید.

 

همچنین داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام آزمون وکالت به لینک زیر مراجعه کرده و مقاله مربوطه را مطالعه نمایند.



سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 1402

 

داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده و در زمان برگزاری آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه همراه خود داشته باشند. دریافت کارت ورود به جلسه به صورت الکترونیکی کافی نیست و داوطلبان به این نکته توجه نمایند که حتما باید پرینت کارت را به همراه داشته باشند.

 

همچنین داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام آزمون دفتریاری به لینک زیر مراجعه کرده و مقاله مربوطه را مطالعه نمایند.



نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۲

پیش تر گفتیم که کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود و داوطلبان با مراجعه به این سایت می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند و در روز برگزاری آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه با خود به همراه داشته باشند.

 

در ادامه نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه را برای داوطلبان ارائه داده ایم تا بتوانند به راحتی کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه خود را دریافت کرده و آن را برای آزمون به همراه داشته باشند.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۲ 

 

ابتدا به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده.

 

سپس گزینه "سایر آزمون های استخدامی" را انتخاب کنید.

 

سپس گزینه "سایر آزمون های استخدامی" را انتخاب کنید.

 

بعد از آن اطلاعات ثبت نامی خواسته شده را وارد کنید.

 

وارد سامانه شوید و نسخه چاپی کارت آزمون را دریافت کنید.

 

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 1402

 

۱عبارت "سایت سنجش" را در موتور جستجوی خود جستجو کنید.

 

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۲

 

۲بعد از ورود به سایت سازمان سنجش "گزینه سایر آزمون های استخدامی" را زا منوی سمت راست انتخاب نمایید.

 

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400

 

۳گزینه "کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۲" را انتخاب کنید.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400

 

۴در صفحه بعدی می توانید با اطلاعات شخصی خود از جمله شماره شناسنامه، کد ملی، سال تولد و اطلاعات ثبت نامی خود ماند شماره پرونده و یا شماره داوطلبی کارت خود را مشاهده و در صورت تایید اطلاعات بر روی کارت، یک نسخه کپی از آن تهیه کنید.

 

 

همچنین داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام آزمون سردفتری به لینک زیر مراجعه کرده و مقاله مربوطه را مطالعه نمایند.


زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1402

دادگستری هر ساله برای جذب نیروی متخصص مورد نیاز خود، آزمونی را تحت عنوان آزمون کارشناس رسمی دادگستری برگزار می کند تا بتوانند برترین نیروهای فارغ التحصیل در گروهی از رشته های مورد نیاز را جذب کرده و به عنوان کارشناس رسمی دادگستری به کار گیرد.

 

 

 

پس از ثبت نام در آزمون کارشناس رسمی دادگستری داوطلبان با مطالعه منابع آزمون، خود را برای روز برگزاری آزمون کارشناس رسمی دادگستری آماده می کنند. داوطلبان برای حضور در روز برگزاری آزمون کارشناس رسمی دادگستری به کارت ورود به جلسه آزمون نیاز دارند.

 

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی دادگستری عموما چند روز پیش از روز برگزاری آزمون کارشناس رسمی دادگستری از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور منتشر می شود. در صورتی که داوطلبان این کارت را در روز آزمون به همراه نداشته باشند، اجازه ورود به جلسه آزمون به آن ها داده نخواهد شد.

 

تا کنون هیچ اطلاعیه ای در خصوص زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1402 منتشر نشده است. به محض مشخص شدن زمان انتشار کار ورود به جلسه این مقاله به روزرسانی شده و لینک دریافت کارت ورود به جلسه در اینجا قرار خواهد گرفت.

 

همچنین داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کارآموزی آزمون وکالت به لینک زیر مراجعه کرده و مقاله مربوطه را مطالعه نمایند.

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۲ 

همانطور که پیش از این اشاره شد، داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه بایستی ابتدا به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند و سپس کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۲  خود را دریافت نمایند.

 

سازمان سنجش همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی دادگستری، آدرس باجه ها رفع نقص کارت های ورود به جلسه را نیز منتشر می کند. داوطلبان در صورت هر گونه مغایرت میان اطلاعات مندرج روی کارت و اطلاعات شخصی خود، می توانند به باجه های رفع نواقص سازمان سنجش مراجعه نمایند.

 

داوطلبان به این نکته نیز توجه داشته باشند که نسخه الکترونیکی کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی دادگستری برای ورود به جلسه آزمون کفایت نمی کند و داوطلبان موظفند حتما پرینت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی خود را به همراه داشته باشند.

 

همچنین داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایت آزمون دفتریاری به لینک زیر مراجعه کرده و مقاله مربوطه را مطالعه نمایند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1402

 

داوطلبان بایستی مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی دادگستری از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور بلد باشند تا بتوانند به راحتی کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده و آن را در جلسه آزمون با خود به همراه داشته باشند. به همین جهت در ادامه نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی دادگستری را ارائه داده ایم.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۲ به طور خلاصه

 

ابتدا به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید.

 

سپس گزینه "سایر آزمون های استخدامی" را انتخاب کنید.

 

بعد از آن گزینه "کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1402" را انتخاب نمایید.

 

اطلاعات ثبت نامی خواسته شده را وارد کنید.

 

وارد سیستم شده و نسخه چاپی کارت آزمون را دریافت کنید.

 

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۲ 

 

۱عبارت "سایت سنجش" را در موتور جستجوی خود جست و جو کرده و سایت مورد نظر را از میان نتایج انتخاب کنید.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

 

۲در سایت سازمان سنجش، گزینه "سایر آزمون های استخدامی" را از منوی سمت راست انتخاب نمایید.

 

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1400

 

۳گزینه "کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1402" را انتخاب کنید.

 

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1400

 

۴در صفحه ای که باز می شود می توانید با ثبت اطلاعات شناسنامه ای مانند شماره شناسنامه، کد ملی و یا سال تولد و اطلاعات ثبت نامی خود نظیر شماره پرونده و شماره داوطلبی کارت خود را مشاهده نمایید و در صورت تایید اطلاعات ثبت شده بر روی کارت، از آن یک نسخه پرینت تهیه نمایید.

 

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

 

همچنین داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه به لینک زیر مراجعه کرده و مقاله مربوطه را مطالعه نمایند.

اگر پس از خواندن این مقاله سوال یا ابهامی در خصوص کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی ۱۴۰۲ برای شما ایجاد شد، میتوانید به مشاوره تلفنی هیوا تماس گرفته و سوالات خود را از مشاوران ما بپرسید. همچنین با عضویت در کانال تلگرام هیوا و دنبال کردن صفحه اینستاگرام هیوا از اخبار دفترچه آزمون کارشناس رسمی دادگستری و قوه قضاییه مطلع شوید.



سوالات متداول


1- ✔️ برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه به چه سایتی باید مراجعه کنیم؟

✔️ داوطلبان برای درسافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند که در متن مقاله جزییات آن آمده است.



2- ✔️ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی دادگستری از چه زمانی امکان پذیر است؟

✔️ چند روز پیش از روز برگزاری آزمون کارشناس رسمی دادگستری داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند که جزییات آن در متن مقاله ذکر شده است.



3- ✔️ نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی دادگستری به چه صورت است؟

✔️ داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی دادگستری خود باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند که در متن مقاله روند آن ارائه شده است.


مطالب دیگر
در ای استخدام  (1 هفته پیش)
در ای استخدام  (1 هفته پیش)
در ای استخدام  (1 هفته پیش)
در ای استخدام  (2 هفته پیش)
در ای استخدام  (2 هفته پیش)
در ای استخدام  (2 هفته پیش)
چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403، ساعت 11:45