استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب

در وب‌سایت هیوا  (سه‌شنبه 3 مرداد 1402)
استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب ۱۴۰۲ در راستای جذب نیروی انسانی مورد نیاز این شرکت در استان هرمزگان در بازه های زمانی اعلام شده برگزار می نماید. در مرحله اول، ابتدا آزمون کتبی استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب برگزار شده، سپس پذیرفته شدگان می بایست در مرحله مصاحبه شرکت نمایند. نتایج اولیه آزمون استخدامی در 13 شهریورماه اعلام شد.


زمان ثبت نام استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب ۱۴۰۲

آزمون استخدامی پالایش نفت آفتاب جهت تامین نیروهای انسانی موردنیاز تمامی واحدهای شرکت خود قصد دارد تا از طریق برگزاری آزمون استخدامی از میان فارغ التحصیلان استان هرمزگان نیروهای مورد نیاز خود را به کار بگیرد. لذا، متقاضیان دارای شرایط می توانستند در زمان ثبت نام به سایت شرکت پالایش نفت آفتاب مراجعه نموده و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

ثبت نام آزمون استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب ۱۴۰۲ تا ساعت 15 روز سه شنبه 17 مردادماه تمدید شد.

 

طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی شرکت پالایش نفت آفتاب، زمان ثبت نام استخدامی پالایش نفت آفتاب  برای سال ۱۴۰۲ هنوز اعلام نشده و داوطلبان می بایست منتظر اعلام زمان ثبت نام باشند. بنابراین، داوطلبان این آزمون در صورت واجد شرایط می بایست به سایت ثبت نام استخدامی پالایش نفت آفتاب به نشانی aftab.iran-azmoon.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم ثبت نام خود اقدام نمایند.



دفترچه استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب 1402

داوطلبان بومی استان هرمزگان در صورتی که قصد ثبت نام در آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب ۱۴۰۲ را داشته باشند، باید قبل از ثبت نام این آزمون دفترچه ثبت نام استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب را از سایت aftab.iran-azmoon.ir دانلود نموده تا از جزئیات ثبت نام این آزمون مطلع شوند. در این بخش از مقاله، دفترچه آزمون دوره گذشته قرار داده شده است.

 

 



شرایط استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب ۱۴۰۲

متقاضیانی که تصمیم دارند در آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب 1402 ثبت نام نمایند، لازم است قبل از ثبت نام، شرایط ثبت نام استخدامی پالایش نفت آفتاب را از دفترچه ثبت نام منتشر شده بر روی سایت ثبت نام استخدام نفت آفتاب مطالعه نموده و در صورت داشتن همه شرایط ذکر شده نسبت به تکمیل فرم ثبت نام خود اقدام نمایند. در ادامه مقاله خلاصه ای از شرایط استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب برای متقاضیان این آزمون ارائه شده است.

 

تابعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

 

اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور

 

 

عدم سوء پیشینه کیفری.

 

نداشتن تعهد خدمت در دستگاه ها، موسسات و شرکت ها در زمان دعوت به کار.

 

داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی و عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روان گردان، طبق تایید پزشک معتمد شرکت.

 

دارا بودن حداکثر 28 سال تمام (1373/01/01 به بعد) برای دارندگان مدرک کاردانی و کارشناسی و حداکثر 30 سال تمام (1371/01/01 به بعد) برای مدرک کارشناسی ارشد ( حداکثر سن اعلام شده، برای تمامی مقاطع تحصیلی با احتساب خدمت نظام وظیفه است).

 

دارا بودن دانشنامه یا گواهینامه موقت فراغت از تحصیل مورد تایید وزار علوم، تحقیقات و فناوری برای کلیه متقاضیان مقاطع مختلف دانشگاهی.

 

این آزمون مختص متقاضیان بومی استان هرمزگان بوده و بومی به فردی اطلاق می شود که دارای حداقل یکی از شرایط زیر باشد.

 

محل تولد یا صدور شناسنامه متقاضی استان هرمزگان بوده و یا در حال حاضر در این استان سکونت داشته باشد.

 

متقاضی مدرک دیپلم خود را از استان هرمزگان اخذ کرده و در حال حاضر در این استان سکونت داشته باشد.

 

متقاضی ساکن استان هرمزگان بوده و حداقل 5 سال در استان سکونت داشته باشد.

 

با توجه به اینکه شرایط اعلام شده در این بخش از آزمون مربوط به آزمون های سال های گذشته بوده، داوطلبان می بایست منتظر انتشار دفترچه آزمون در سال ۱۴۰۲ باشند. به محض انتشار دفترچه آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب 1402 در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد. 


رشته های استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب 1402 

شرکت پالایش نفت آفتاب برای تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود در بخش های مختلف شرکت خود در نظر دارد تا از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه های تخصصی، نیروهای موردنیاز خود را استخدام نماید. با توجه به واحدهای مختلف شرکت نفت آفتاب، رشته های شغلی متفاوتی برای داوطلبان این آزمون درنظر گرفته شده، لذا متقاضیان می بایست بنا بر رشته های تحصیلی مرتبط به عناوین شغلی ارائه شده نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

داوطلبان استخدام پالایش نفت آفتاب می بایست برای اطلاع از رشته های تحصیلی و شغلی موردنیاز این شرکت به دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون پالایش نفت آفتاب مراجعه نموده و از بین لیست عناوین شغلی ارائه شده، رشته شغلی موردعلاقه خود را متناسب با رشته تحصیلی و با توجه به ظرفیت پذیرش هر رشته انتخاب نمایند. در ادامه برای آشنایی شما داوطلبان با رشته های تحصیلی و شغلی استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب ۱۴۰۲ جدولی از رشته های تحصیلی، شغلی و گرایش این رشته ها به صورت خلاصه ارائه شده است.

 

رشته تحصیلی گرایش مقطع تحصیلی
مهندسی مکانیک بدون گرایش، کلیه گرایشها به استثناء مهندسی پزشکی(بیومکانیک)، سیستم محرکه خودرو، سازه بدنه خودرو، مکاترونیک، طراحی سیستم های دینامیکی خودرو، خودرو، مکانیک خودرو کارشناسی / کارشناسی ارشد
مهندسی برق بدون گرایش، کلیه گرایشها به استثناء مخابرات، مهندسی پزشکی(بیوالکترونیک)، مکاترونیک، راه آهن برقی کارشناسی / کارشناسی ارشد
مهندسی بازرسی فنی و مهندسی متالوژی بدون گرایش، کلیه گرایش‏ها کارشناسی / کارشناسی ارشد
مهندسی شیمی بدون گرایش، کلیه گرایشها به استثنا صنایع غذایی، محیط زیست، HSE کارشناسی / کارشناسی ارشد
مهندسی نفت بدون گرایش، کلیه گرایشها کارشناسی / کارشناسی ارشد
بهداشت حرفه ای بدون گرایش کلیه گرایش‏ها کارشناسی / کارشناسی ارشد
مهندسی محیط زیست، مهندسی منابع طبیعی گرایش محیط زیست، مهندسی شیمی گرایش محیط زیست -- کارشناسی / کارشناسی ارشد
مهندسی ایمنی، مهندسی HSE، مهندسی شیمی گرایش HSE ----- کارشناسی / کارشناسی ارشد
کاردان ایمنی، کاردانی آتش نشانی، کاردانی بهداشت حرفه ای، کاردانی امداد و نجات شهری --- کاردانی
کاردانی مکانیک کلیه گرایشها کاردانی
مدیریت منابع انسانی، صنعتی، دولتی، اجرایی، کارآفرینی کارشناسی / کارشناسی ارشد
مهندسی صنایع بدون گرایشه، کلیه گرایش ها کارشناسی / کارشناسی ارشد
مهندسی کامپیوتر بدون گرایش، کلیه گرایشها کارشناسی / کارشناسی ارشد
علوم تغذیه بدون گرایش، کلیه گرایش ها کارشناسی / کارشناسی ارشد
حسابداری بدون گرایش، کلیه گرایش ها کارشناسی / کارشناسی ارشد

 

داوطلبان علاقه مند به استخدام از طریق آزمون های استخدامی می توانند با مطالعه مقاله زیر از شرایط استخدامی شرکت فولاد غدیر نی ریز مطلع شده و در صورت واجد شرایط ثبت نام خود را انجام دهند.

مدارک موردنیاز استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب ۱۴۰۲ 

متقاضیان واجد شرایط استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب 1402 می بایست برای نام نویسی در این آزمون مدارک موردنیاز جهت ثبت نام در استخدامی پالایش نفت آفتاب را آماده نموده و سپس جهت بارگذاری مدارک به سایت ثبت نام آزمون استخدامی نفت آفتاب مراجعه نمایند. مدارک موردنیاز برای ثبت نام در این آزمون شامل موارد زیر می باشد:

 

قبل از ثبت نام در استخدامی پالایش نفت آفتاب متقاضیان می بایست کلیه اطلاعات ثبت نامی خود از قبیل کدملی، آدرس محل سکونت، معدل تحصیلی و ...خود را آماده نمایند.

 

سپس باید عکس شناسایی 4 * 3 خود را اسکن نموده و در زمان ثبت نام همراه خود داشته باشند.

 

همچنین لازم است داوطلبان مبلغ 85 هزار تومان به عنوان حق ثبت نام آماده نموده و در زمان ثبت نام به حساب دانشگاه هرمزگان واریز نمایند.

سایت استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب 1402

داوطلبانی که پس از مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی پالایش نفت آفتاب قصد ثبت نام در این آزمون استخدامی را دارند، می بایست در صورت داشتن شرایط ثبت نام و آماده نمودن مدارک لازم به سایت ثبت نام استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب به آدرس aftab.iran-azmoon.ir مراجعه نموده و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

این متقاضیان بعد از وارد نمودن کلیه اطلاعات ثبت نامی از قبیل کدملی و معدل مقطع تحصیلی و پرداخت هزینه ثبت نام در سایت ثبت نام استخدامی نفت آفتاب می بایست یک کدرهگیری جهت اطمینان از تکمیل فرآیند ثبت نام خود را دریافت نموده و سپس آن را یادداشت نمایند.

نحوه ثبت نام استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب ۱۴۰۲ 

متقاضیان ثبت نام استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب 1402 می توانند برای انجام فرآیند نام نویسی خود به سایت ثبت نام آزمون شرکت پالایش نفت آفتاب به نشانی aftab.iran-azmoon.ir مراجعه نموده و کلیه مراحل ثبت نامی خود را طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی این شرکت انجام دهند. در ادامه این مقاله برای اطلاع از نحوه ثبت نام در آزمون پالایش نفت آفتاب استان هرمزگان توضیحاتی برای داوطلبان بومی این آزمون ارائه شده است.

 

ابتدا می بایست متقاضی این استخدامی به سایت ثبت نام آزمون پالایش نفت آفتاب به آدرس aftab.iran-azmoon.ir مراجعه نموده و سپس کد ملی و شماره شناسنامه خود را به همراه کد امنیتی وارد نماید.

 

نحوه ثبت نام استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب ۱۴۰۲

 

سپس داوطلب باید کلیه مشخصات فردی و تحصیلی از قبیل کد ملی، آخرین مدرک تحصیلی و رشته تحصیلی و ... را وارد نماید.

 

ثبت نام استخدامی پالایش نفت آفتاب

 

در ادامه لازم است متقاضیان عکس شناسایی خود را به صورت اسکن شده بارگذاری نموده و در پایان پس از پرداخت هزینه استخدام پالایش نفت آفتاب به حساب دانشگاه هرمزگان، کد رهگیری خود را دریافت نمایند.

منابع استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب 1402

آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب ۱۴۰۲ شامل یک آزمون کتبی و چند مرحله مصاحبه تخصصی متناسب با رشته شغلی داوطلب می باشد. بنابراین، متقاضیان شرکت در استخدامی نفت آفتاب می بایست پس از ثبت نام در این آزمون از منابع عمومی و اختصاصی هر رشته تحصیلی مطلع شوند.

 

سپس این افراد اقدام به تهیه منابع امتحانی نموده و متناسب با زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون طبق منابع ارائه شده برنامه ریزی و مطالعه کنند. همچنین، مواد آزمون استخدامی نفت آفتاب از دو بخش منابع عمومی و منابع تخصصی تشکیل شده که برای هر رشته تحصیلی این منابع در سایت ثبت نام پالایش نفت آفتاب ارائه شده است.

 

لذا، متقاضیان می توانند با مراجعه به این سایت از منابع این آزمون باخبر شده و با مطالعه صحیح این مواد امتحانی بر کلیه مباحث درسی مسلط شوند. لازم به ذکر است که برای سوالات آزمون کتبی پالایش نفت آفتاب نمره منفی درنظر گرفته شده و داوطلبان باید در صورتی که از پاسخ سوالی مطمئن نباشند، گزینه موردنظر در پاسخنامه را علامت نزنند.

کارت ورود به جلسه استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب ۱۴۰۲ 

داوطلبانی که قصد شرکت در استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب را دارند، باید طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی این شرکت می بایست در روزهای اعلام شده در دفترچه نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند. دریافت کارت ورود به جلسه آزمون پالایش نفت آفتاب ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت ثبت نام استخدام نفت آفتاب به نشانی aftab.iran-azmoon.ir امکان پذیر می باشد.

 

بنابراین، متقاضیان این استخدامی باید در زمان مقرر به آدرس سایت پالایش نفت آفتاب مراجعه نموده و با وارد نمودن اطلاعات ثبت نامی و شناسایی خود نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه استخدامی نفت آفتاب خود اقدام نمایند. همچنین، لازم است داوطلبان در زمان برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه خود را همراه با سایر مدارک شناسایی از قبیل شناسنامه عکس دار و یا کارت ملی در نزد خود داشته باشند.

زمان برگزاری استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب 1402

با انتشار اطلاعیه استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب در سال ۱۴۰۲ ، زمان برگزاری این آزمون نیز مشخص مبی شود. لذا، داوطلبان می بایست تا روز برگزاری استخدامی پالایش نفت آفتاب تمامی منابع درسی لازم را به صورت کامل و دقیق مطالعه نموده تا در آزمون نفت آفتاب موفق شوند.

 

زمان برگزاری استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب 1402 هنوز اعلام نشده است. 

 

متقاضیان آزمون استخدامی پالایش نفت آفتاب می بایست چند روز قبل از برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند تا از محل برگزاری آزمون مطلع شوند. طبق اطلاعیه منتشر شده محل برگزاری آزمون در شهر بندرعباس می باشد که محل حوزه امتحانی و تاریخ برگزاری آزمون به صورت دقیق بر روی کارت ورود به جلسه مشخص خواهد شد.

اعلام نتایج استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب ۱۴۰۲ 

پس از برگزاری آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب 1402 ، داوطلبان می توانند در زمان تعیین شده نتایج استخدام خود را با مراجعه به سایت ثبت نام استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب مشاهده نمایند. نتایج کتبی آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب حدودا دو ماه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. 

 

 

داوطلبانی که در آزمون کتبی استخدام پالایش نفت آفتاب 1402 حد نصاب نمره آزمون را کسب نموده باشند، طبق امتیاز بدست آمده و ترتیب اولویت، باید جهت انجام مراحل بعدی از جمله مرحله مصاحبه تخصصی و عمومی اقدام نمایند. همچنین، لازم است این افراد خود را برای مصاحبه های تخصصی آماده کنند تا با آمادگی کاملی در جلسات مصاحبه شرکت نمایند.

اگر پس از مطالعه مقاله استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب ۱۴۰۲ سوالی در خصوص زمان و نحوه ثبت نام یا برگزاری این آزمون دارید، می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره هیوا پاسخ تمامی سوالات و ابهامات خود را از ایشان جویا شوید.



سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام آزمون استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب به چه صورتی انجام می شود؟

✔️ ثبت نام آزمون استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب بصورت اینترنتی انجام می شود که جزئیات سایت و مراحل ثبت نام در این مقاله ارائه شده است.



2- ✔️ مهلت ثبت نام آزمون استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب چند روز است؟

✔️ معمولا مهلت ثبت نام آزمون استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب حداقل به میزان یک هفته الی 10 روز تعیین می شود اما جزئیات مهلت ثبت نام سال جاری در این مقاله دقیق تر ارائه شده است.



3- ✔️ آیا برای ثبت نام آزمون استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب نیاز به پرداخت هزینه داریم؟

✔️ بله. همانطور که در این مقاله اشاره شده، ثبت نام آزمون استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب مستلزم پرداخت هزینه این آزمون می باشد.


مطالب دیگر
در ای استخدام  (1 هفته پیش)
در ای استخدام  (1 هفته پیش)
در ای استخدام  (2 هفته پیش)
در ای استخدام  (2 هفته پیش)
در ای استخدام  (2 هفته پیش)
در ای استخدام  (2 هفته پیش)
چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403، ساعت 14:38