استخدام شرکت صنایع مس افق کرمان

در وب‌سایت هیوا  (یک‌شنبه 10 اردیبهشت 1402)
شرکت صنایع مس افق کرمان با توجه به نیاز این شرکت در بخش های مختلف در بازه های زمانی مختلف اقدام به برگزاری آزمون استخدامی و جذب نیروی متعهد و کارآزموده می نماید. متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی ۱۴۰۳ می توانند با توجه به زمان ثبت نام اعلام شده در سال 1403 ثبت نام خود را تکمیل نمایند.



 استخدام شرکت صنایع مس افق کرمان جهت تامین نیروی انسانی مستعد و واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه های حضوری و روانشناختی انجام می شود تا افرادی در راستای خدمت در مجتمع های مس سرچشمه و شهر بابک مشغول به کار شوند. به همین منظور شرکت صنایع مس افق کرمان کلیه شرایط و رشته های مرتبط با استخدام را در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی مس افق کرمان منتشر می کند و در اختیار داوطلبان جویای کار قرار می دهد.

در این مقاله قصد داریم توضیحاتی در رابطه با زمان ثبت نام استخدام شرکت صنایع مس افق کرمان 1403، دفترچه آزمون، شرایط و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در آزمون استخدامی و نیز زمان برگزاری آزمون ارائه داده و همچنین رشته های مورد نیاز و منابع آزمون را مورد بررسی قرار داده و در رابطه با نحوه ثبت نام شرکت مس افق کرمان ۱۴۰۳ توضیحاتی به همراه راهنمای تصویری ارائه دهیم.


زمان ثبت نام شرکت مس افق کرمان ۱۴۰۳

شرکت مس افق کرمان جهت تکمیل نیروی انسانی متعهد و کار آزموده مورد نیاز خود در این شرکت، در اطلاعیه ای نسبت به جذب نیروی انسانی از بین نیرو های دارای سابقه فعالیت در شرکت های پیمانکار اصلی شرکت ملی صنایع مس ایران در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و شهربابک، با اولویت ایثارگران خبر داده است.

 

کلیه متقاضیان واجد شرایط به منظور شرکت در این آزمون استخدامی می ‌توانند در زمان ثبت نام استخدام شرکت صنایع مس افق کرمان معین شده توسط شرکت که در دوره قبل این آزمون 31 مرداد تا 8 شهریور بوده است، از طریق مرکز آزمون های تخصصی دانشگاه شریف به آدرس اینترنتی karazmoon.ir مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام در آزمون استخدام شرکت صنایع مس افق کرمان 1403 اقدام نمایند. زمان ثبت نام این آزمون در دوره گذشته تا 19 شهریورماه ادامه داشته است.

 



دفترچه ثبت نام استخدام شرکت مس افق کرمان 1403

پس از اعلام فراخوان زمان ثبت نام استخدام شرکت صنایع مس افق کرمان ۱۴۰۳، در طی یک اطلاعیه منتشر می شود، به منظور دستیابی داوطلبان به یک منبع قابل اطمینان جهت بالا بردن سطح اطلاعات جهت شرکت در آزمون و نیز اطلاع از شرایط و ضوابط آزمون استخدامی دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی شرکت صنایع مس افق کرمان منتشر خواهد شد.

 

با توجه به آخرین اطلاعات منتشر شده در خصوص دفترچه ثبت نامی شرکت صنایع مس افق کرمان، این شرکت با انتشار اطلاعیه ای نسبت به ارائه اطلاعات مورد نیاز برای داوطلبان اقدام می نماید. در این بخش قصد داریم در رابطه با زمان انتشار دفترچه ثبت نام شرکت مس افق کرمان 1403 و محتویات آن توضیحاتی ارائه دهیم.

 

 

در این قسمت اطلاعیه ثبت نامی این آزمون به صورت دفترچه استخدام شرکت صنایع مس افق کرمان 1403 برای دریافت قرار داده شده است.

 

 

لازم به ذکر است تمامی داوطلبان موظف هستند پیش از انجام هرکدم از مراحل ثبت نام در ابتدا اطلاعیه و یا دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی شرکت صنایع مس افق کرمان 1403 را دانلود کرده و پس از مطالعه دقیق شرایط و مدارک لازم جهت ثبت نام وارد سیستم مربوطه شوند.

 



شرایط ثبت نام استخدام شرکت مس افق کرمان ۱۴۰۳

تمامی آزمون های استخدامی دارای شرایط خاصی از جمله شرایط عمومی و اختصاصی مختص خود بوده که متقاضیان شرکت در آن آزمون ها در صورت واجد شرایط بودن و دارا بودن کلیه شرایط اعلام شده، امکان شرکت در آزمون استخدامی را خواهند داشت.

 

در این بخش قصد داریم در رابطه با شرایط ثبت نام استخدام شرکت مس افق کرمان ۱۴۰۳ که شامل شرایط عمومی و اختصاصی می باشد، توضیحاتی را ارائه دهیم. در ابتدا شرایط عمومی این آزمون استخدامی بررسی شده است.

 

تابعیت جمهوری اسلامی ایران

 

تدین به دین مبین اسلام

 

 

عدم سوء پیشینه کیفری و یا سابقه محکومیت

 

دارا بودن مدرک فارغ التحصیلی مورد نیاز در زمان ثبت نام.

 

عدم اشتغال به تحصیل در مقطع مورد نیاز در هنگام ثبت نام.

 

عدم تعهد اشتغال به کار در دستگاه های دولتی، موسسات، شرکت ها و کلیه نهاد ها و ارگان ها

 

دارا بودن سلامتی کامل جسمی و روانی

 

حداکثر سن مورد قبول برای داوطلبان دارای مدرک تحصیلی لیسانس متولدین 1367/1/1 و بعد از آن، مدرک فوق دیپلم متولدین 1369/1/1 و بعد از آن و همچنین مدرک دیپلم متولدین 1371/1/1 و بعد از آن مشخص شده است.

 

نکته : مدت زمان خدمت سربازی به حداکثر سن داوطلب اضافه خواهد شد.

 

داوطلبان استخدام می بایست بومی منطقه استخدامی باشند.

 

علاوه بر شرایط عمومی در دفترچه ثبت نام استخدام شرکت صنایع مس افق کرمان شرایط اختصاصی آزمون پیمانکاران داخلی شاغل فعلی مرتبط به هر مقطع تحصیلی در دسترس قرار گرفته و فرد داوطلب می تواند جهت اطلاع از شرایط بومی و اختصاصی ذکر شده نسبت به دانلود دفترچه استخدام شرکت مس افق کرمان اقدام نمایند. در حال حاضر دفترچه جدید ثبت نام در این شرکت منتشر نشده است به همین دلیلی شرایط اختصاصی در دسترس نمی باشد در صورت اعلام شرایط اختصاصی جدید در این بخش قرار خواهد گرفت.

 


رشته های مورد نیاز استخدام شرکت مس افق کرمان 1403

در بخش های قبل در رابطه با شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی شرکت مس افق کرمان و نیز زمان ثبت نام و دفترچه ثبت نام آزمون توضیحاتی ارائه شد. در این بخش قصد داریم رشته های استخدام مس افق کرمان ۱۴۰۳ را مورد بررسی قرار دهیم.

 

این آزمون استخدامی در سال گذشته جهت آگاه سازی علاقه مندا در خصوص شرایط آزمون، رشته های مجاز و .. اقدام به انتشار رشته های مورد تقاضای خود در قالب یک دفترچه راهنما نمود تا داوطلبان با اطلاعات بیشتری برای استخدام شرکت افق مس کرمان ثبت نام نمایند. 

 

در اطلاعیه منتشر شده استخدام مس افق کرمان ۱۴۰۳ رشته مورد نظر برای این آزمون استخدامی در مقطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس بوده و متقاضیانی که داوطلب ثبت نام در این آزمون می باشند، می بایست با توجه به شرایط اختصاصی ارائه شده در قسمت شرایط، نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایند. در ادامه لیستی از رشته های موردنیاز برای استخدام مس افق کرمان قرار داده شده اما برای اطلاع از جزئیات کامل رشته های استخدام شرکت مس افق کرمان 1403 می توانید دفترچه ثبت نام آزمون مس افق کرمان را مطالعه نمایید.

 

رشته های استخدام مس افق کرمان
برق
کامپیوتر
مکانیک
مواد
معدن
بهداشت محیط
مهندسی فناوری بازرسی جوش
مهندسی شیمی
مدیریت صنعتی
زمین شناسی

 

داوطلبان پیش از ثبت نام باید با توجه به مدرک تحصیلی خود جدول رشته های استخدام مس افق کرمان ۱۴۰۳ را بررسی کنند و سپس در صورت تایید مدرک تحصیلیشان ثبت نام خود را نهایی کنند. در صورت احراز نداشتن مدرک تحصیلی صحیح فرد از شرکت در مراحل این آزمون منع خواهد شد.

 

 

مدارک لازم برای ثبت نام استخدام شرکت مس افق کرمان ۱۴۰۳

همانند سایر آزمون های استخدامی که نیازمند ارائه مدارک مورد نیاز شرکت از سمت داوطلبان شرکت در آزمون می باشد، متقاضیان واجد شرایط شرکت در آزمون مس افق کرمان نیز جهت شرکت در این آزمون استخدامی می بایست مدارکی را در زمان ثبت نام آزمون ارائه دهند. در این بخش قصد داریم مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی را معرفی نماییم.

 

پرداخت هزینه آزمون استخدامی به صورت اینترنتی

 

عکس پرسنلی 4*3

 

مدرک فارغ التحصیلی

 

گواهی فراغت از تحصیل

 

کارت ملی 

 

شناسنامه (صفحه اول و دوم)

 

 

مدارک بومی بودن داوطلب

 

مدارک و مستندات ایثارگری

 

آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد کار معتبر

 

مدارک سوابق مربوط به پرداخت حق بیمه با تاییدیه سازمان تامین اجتماعی و کارگزینی مجتمع ها 

 

مدارک مربوط به بازنشستگی، حوادث ناشی و غیر ناشی از کار در شرکت صنایع مس و از کارافتادگی والدین.

 

برگه مالکیت خودرو (برای رانندگان شرکت های پیمانکار حمل و نقل)

 

لازم به ذکر است مدارک اعلام شده مربوط به دوره قبلی برگزاری و ثبت نام استخدام شرکت صنایع مس افق کرمان بوده و با انتشار دفترچه استخدامی ۱۴۰۳ و یا اطلاعیه تکمیلی، توضیحات لازم در رابطه با مدارک مورد نیاز اعلام خواهد شد و لیست مدارک بروز شده در این بخش از مقاله قرار داده خواهد شد.

 

نحوه ثبت نام استخدام شرکت مس افق کرمان 1403

در بخش های قبل کلیات شرایط آزمون استخدامی شرکت صنایع مس افق کرمان که همانند اکثر آزمون های استخدامی است، توضیح داده شد. داوطلبان پیش از ثبت نام در این آزمون بهتر است با نحوه ثبت نام و مراحل آن آشنایی کلی داشته باشند تا در سیستم ثبت نام به مشکلی نخورند. در این بخش قصد داریم با ارائه راهنمای تصویری به آموزش نحوه ثبت نام استخدام شرکت صنایع مس افق کرمان ۱۴۰۳ بپردازیم.

 

متقاضیان می بایست در زمان ثبت نام به سایت مرکز آزمون های تخصصی دانشگاه صنعتی شریف به آدرس اینترنتی www.karazmoon.ir مراجعه نموده و پس از مطالعه دقیق شرایط آزمون استخدامی شرکت صنایع مس افق کرمان 1403، در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام نمایند.

 

برای شروع می بایست مرورگر مورد نظر را باز کرده و در بخش نوار آدرس عبارت www.karazmoon.ir را وارد نمایید. داوطلبان پس از ورود به سایت می بایست بر روی لینک ثبت نام آزمون استخدام شرکت صنایع مس افق کرمان 1403 کلیک نموده و سپس با وارد شدن به صفحه مورد نظر نسبت به پرداخت هزینه آزمون به مبلغ 190 هزار تومان اقدام نمایند.

 

استخدام شرکت مس افق کرمان

 

پس از پرداخت هزینه امکان تکمیل فرم تقاضانامه شرکت در آزمون استخدامی برای داوطلبان فراهم می گردد.

 

داوطلبان می بایست توجه داشته باشند که هزینه پرداخت شده جهت شرکت در آزمون استخدامی به هیچ عنوان عودت داده نخواهد شد.

 

 

داوطلبان پس از ثبت نام می بایست از صحت اطلاعات ثبتی اطمینان حاصل نموده و توجه داشته باشند تائیدیه مدارک ثبت نام طی دو مرحله انجام می گردد. پس از تایید مدارک اولیه داوطلبان می بایست طی روز های آتی مجدد به سایت مراجعه نموده و با وارد نمودن کد رهگیری به سیستم وارد شده و تائیدیه نهایی را دریافت نمایند.

 

 

منابع آزمون استخدام شرکت مس افق کرمان ۱۴۰۳

 

در این بخش از مقاله قصد داریم به معرفی منابع آزمون استخدامی شرکت مس افق کرمان ۱۴۰۳ بپردازیم. دروس عمومی کلیه رشته ها شامل موارد زیر می باشد.

 

معارف اسلامی

 

علوم اجتماعی

 

 زبان و ادبیات فارسی

 

زبان انگلیسی

 

فناوری اطلاعات

 

در سال گذشته این شرکت برای آزمون خود اقدام به انتشار منابع آزمون استخدامی شرکت مس اق کرمان 1403 نمود و داوطلبان می بایست با توجه به رشته تحصیلی خود منابع اعلام شده را مطالعه می کردند. اما امسال با توجه به اطلاعیه آزمون استخدامی، تنها منابع عمومی این آزمون اعلام شده است.

 

 

زمان برگزاری آزمون شرکت مس افق کرمان 1403

زمان برگزاری آزمون استخدام شرکت صنایع مس افق کرمان با توجه به اطلاعیه منتشر شده از سمت این شرکت اعلام و در زمان مقرر برگزار خواهد شد. در حال حاضر در رابطه با زمان برگزاری آزمون استخدامی اطلاعیه ای منتشر نشده است و به محض انتشار اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد شد.

 

زمان برگزاری استخدام شرکت صنایع مس افق کرمان ۱۴۰۳ هنوز اعلام نشده است در مشخص شدن زمان برگزاری این آزمون در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

 

اگر پس از مطالعه مقاله استخدام شرکت مس افق کرمان ۱۴۰۳، سوالی در این مورد دارید جواب آن را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید. همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست.



سوالات متداول


1- ثبت نام در آزمون استخدام شرکت مس افق کرمان ۱۴۰۳ از طریق چه سایتی انجام می گردد؟

ثبت نام از طریق مرکز آزمون های تخصصی دانشگاه صنعتی شریف به آدرس اینترنتی www.karazmoon.ir انجام می شود نحوه ثبت نام در مقاله توضیح داده شده است..



2- زمان ثبت نام آزمون مس افق کرمان چه تاریخی می باشد؟

 زمان دقیق ثبت نام آزمون مس افق کرمان همزمان با انتشار اطلاعیه استخدام این شرکت اعلام می شود. توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.



3- مدارک مورد نیاز ثبت نام آزمون استخدام شرکت مس افق کرمان 1403 چیست؟

اسکن تصویر کارت ملی و شناسنامه از جمله مدارکی بوده که جهت ثبت نام در آزمون می بایست ارائه داده شوند. توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.


مطالب دیگر
در ای استخدام  (2 هفته پیش)
در ای استخدام  (2 هفته پیش)
در ای استخدام  (2 هفته پیش)
در ای استخدام  (2 هفته پیش)
در ای استخدام  (2 هفته پیش)
در ای استخدام  (2 هفته پیش)
پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403، ساعت 09:57