دنبال کن

شرح وظایف و مسئولیت‌های یک مدیر مالی چیست؟

مدیر مالی

1401/03/29
کنترل روزانه اسناد مالی - نظارت بر صحت حساب‌ها - بررسی گزارش کار پرسنل امور مالی - اعلان شرح وظایف پرسنل بخش مالی با توجه به توانایی ها - کنترل مغایرت بانکی و اقلام باز و پیگیری رفع مغایرت - نظارت بر همخوانی حساب‌های تفضیلی با معین و کل و نهایتا با دفتر روزنامه - انطباق تراز افتتاحیه با تراز اختتامیه از سال قبل - تحلیل حساب‌ها قبل از بستن - تجزیه و تحلیل حساب‌ها جهت هیات مدیره و صاحبان سهام - تهیه گزارشات جهت تسهیلات بانکی - نظارت بر حسن انجام کار قراردادهای حقوقی و حقیقی و پیمانه - نظارت بر انجام به موقع تنظیم قراردادهای موقت پرسنلی - نظارت بر تسویه حساب‌های پرسنلی - شرکت در هیاتهای حل اختلاف مالیاتی و تامین اجتماعی و اداره کار - همکاری متقابل با موسسات خدمات مالی و حسابرسی -  و 0**** 
04:40
1 تایید
پیشگامان آسا حساب
استخدام کارآموز و کمک حسابدار
موسسه مالیاتی برند با بیش از ۱۸ سال سابقه این موسسه« برند »انحصاری می‌باشد دفاعیات «مالیاتی »کلیه واحد های صنفی پیمانکاری ، بازرگانی و صنعتی اعم از دولتی و غیر دولتی ،«از صفر تا صد مالیاتی » ...
چهارشنبه 27 آذر 1404، ساعت 02:41