رفع مشکل خطای “مقدار معامله خارج از محدوده تعریف شده می باشد”

ورود به بازار مالی نیازمند دانش، آگاهی و تخصص است. زمانی که بدون تخصص وارد بازار بورس میشوید متحمل ضررهای سنگین خواهید شد. بهتر است حداقل سرمایه برای سرمایه
رفع مشکل خطای “مقدار معامله خارج از محدوده تعریف شده می باشد”

ورود به بازار مالی نیازمند دانش، آگاهی و تخصص است. زمانی که بدون تخصص وارد بازار بورس میشوید متحمل ضررهای سنگین خواهید شد. بهتر است حداقل سرمایه برای سرمایه گذاری را بدانید تا شروع خوبی داشته باشید. در این مقاله دلیل خطای مقدار معامله خارج از محدوده را برای شما بررسی کرده ایم.

حداقل مبلغ فروش سهام

سرمایه گذاری در بازار بورس به دو روش آنلاین و حضوری و تلفنی صورت میگیرد. لازم به ذکر است که میزان سرمایه گذاری در معاملات تلفنی و حضوری بدون کارمزد معمولا 50 هزارتومان است و این مبلغ در معاملات آنلاین 500هزارتومان است.

روش انتخاب بهترین سهام برای خرید در بورس: 3 عامل موثر

خطای مقدار معامله خارج از محدوده تعریف شده می باشد

زمانی که در پنل کارگزاری ثبت سفارش انجام میدهید باید حداقل 500هزارتومان ثبت کنید. در صورتی که این مبلغ کمتر باشد امکان مسدود شدن کد معاملاتی شما وجود خواهد داشت و نوعی تخلف معاملاتی حساب میشود.

 

بورس

توی این پک فوق العاده، تحلیل تکنیکال در بورس رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! بورس رو سریع یاد بگیر وحسابی پول دربیار! 

 

البته اگر ارزش ریالی کل سهام یک نماد خاص شما کمتر از ۵ میلیون ریال (۵۰۰ هزار تومان) است می توانید یک سفارش فروش در آن نماد به مبلغ کل دارایی خودتان ارسال کنید وگرنه مشمول تخلف معاملاتی خواهید شد.

پول هوشمند چیست؟ روش ساده تشخیص ورود و خروج آن

این خطا پیچیده نیست و به راحتی قابل حل است. برای خرید و فروش در بازار بورس ایران باید محدوده را رعایت کنید. در غیر این صورت با این خطا روبرو خواهید شد.

منبع: هنر فردی
هنر فردی
رایگان
دریافت فایل
چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403، ساعت 14:44