معرفی 5 تا از بهترین کلاس های آموزش بورس و سهام در ایران

در این مطلب به کمک یک سری معیار و نظرات کاربران و جستجوهای مختلف، 4 تا از بهترین کلاس های آموزش بورس و سهام در شهرهای مختلف ایران و عمدتا تهران را به شما
معرفی 5 تا از بهترین کلاس های آموزش بورس و سهام در ایران

در این مطلب به کمک یک سری معیار و نظرات کاربران و جستجوهای مختلف، 4 تا از بهترین کلاس های آموزش بورس و سهام در شهرهای مختلف ایران و عمدتا تهران را به شما معرفی می کنیم.

ما بعنوان نمونه 10 درس بسیار مهم آموزش نحوه سرمایه گذاری در بورس به زبان ساده (فیلم فارسی) را به شما نمایش دادیم. اما در اینجا می خواهیم بهترین کلاس های آموزش بورس و سهام در ایران را معرفی کنیم. این کلاس ها را ما با معیارهای مختلفی انتخاب کرده ایم هر چند ممکن است بهترین کلاس ها نباشند ولی جزو بهترین ها هستند. معیارهای ما عبارتند از:

1- کلاس های آموزشی تالار بورس

کلاس های آموزش بورس و سهام 3

اگر شما جز افرادی هستید که وارد بازار بورس و سرمایه گذاری در آن شده اید و دنبال محلی برای رفتن به یک دوره آموزش بورس ، یک کلاس آموزش بورس هستید این کلاس ها برای شما مناسب است. این دوره شامل دوره وکلاس آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی و پیشرفته در بازار بورس و و دوره و کلاس آموزش تحلیل بنیادی کاربردی مقدماتی و پیشرفته در بازار سهام ایران است.

 

بورس

توی این پک فوق العاده، تحلیل تکنیکال در بورس رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! بورس رو سریع یاد بگیر وحسابی پول دربیار! 

 

این آموزشگاه فقط در تهران (خیابان سید جمال) شعبه دارد و ظاهرا مدرک دیجیتال دائمی قابل استعلام ارائه می کند.

website-min   اطلاعات بیشتر و وب سایت این آموزشگاه

2- کلاس های اماکو  باهمکاری سهام یاب

کلاس های آموزش بورس و سهام2

ویژگی مهم دوره های آموزشی اماکو، آموزش و مشاوره در زمان تدریس توسط اساتید دوره ها می باشد که عملا دانشجو را در محیطی واقعی قرار میدهد و برخلاف کلاسهای غیر استاندارد تنها محدود به مثال های جزواتی نیست.

با مجوز رسمی از سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت اطلاع رسانی بورس تهران دانشجویان از هر سطحی از دوره (مقدماتی و پیشرفته) میتوانند وارد کلاسهای آموزشی شوند و بر حسب نیاز خود و ضمن دریافت مشاوره، نسبت به شرکت در کلاسها اقدام نمایند.

 

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!

 

این آموزشگاه در تهران (بلوار آفریقا) شعبه دارد و مدرک هم ارائه می کند.

website-min   اطلاعات بیشتر و وب سایت این آموزشگاه

خیلی راحت و بدون نیاز به کلاس، با استفاده از این بسته خودآموز بورس و سهام را بصورت اصولی و علمی بیاموزید. بهتر از هر کلاس دیگری! (کلیک کنید)

3- کلاس های مجتمع فنی تهران

کلاس های آموزش بورس و سهام

دپارتمان بورس و سرمایه گذاری مجتمع فنی تهران با تکیه بر دانش و تجربه تخصصی اساتید حرفه ای خود در زمینه آموزش های علوم بورسی موفق به برگزاری دوره های تخصصی و جدید در این حوزه شده است که هدف، آموزش علمی و عملی نحوه تجزیه و تحلیل و سرمایه گذاری در بازارهای مالی است، به نحوی که با تلفیق علم و دانش و هنر سرمایه گذاری راه را برای موفقیت و کسب سود در این وادی برای دانشپذیران محترم مهیا سازد. در این راستا، علاقمندان می توانند با گذراندن۴ دوره متفاوت از سطح کاملا مبتدی تا سطح حرفه ای پیش بروند. به این معنا که پس از گذراندن۴ دوره دانش لازم و کافی برای رسیدن به موفقیت در سرمایه گذاری در بورس را فرا خواهند گرفت.

مجتمع فنی تهران در اکثر شهرستان ها و همچنین تهران شعبه دارد و به راحتی می توانید در کلاس ها حضور پیدا کنید و مدرک معتبر دریافت کنید.

website-min   اطلاعات بیشتر و وب سایت این آموزشگاه

4- کلاس های کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار

کلاس های آموزش بورس و سهام1

اینجا جایی است که خود بورس حضور دارد! کلاس ها با حضور بهترین اساتید برگزار می شود ولی ممکن است هزینه کلاس ها برای تان زیاد باشد.

این آموزشگاه فقط درتهران شعبه دارد ولی مدرک آن کاملا معتبر است.

website-min   اطلاعات بیشتر و وب سایت این آموزشگاه

5- در شهرهای بزرگ

بطور کلی

اگر در شهرستان هستید و نمی توانید به تهران رفت و آمد کنید، پیشنهاد ما کلاس های مجتمع فنی هست. اگر در تهران هستید و با قیمت کلاس ها مشکلی ندارید، آموزشگاه کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار و در غیر این دو صورت، دو آموزشگاه دیگر را پیشنهاد می کنیم. ضمنا اگر وقت یا هزینه کلاس را ندارید، از بسته های آموزشی ما استفاده کنید و صفرتاصد بورس را قورت دهید!

شما هم اگر آموزشگاه برگزار کننده آموزش بورس و سهام خوبی در شهر خود می شناسید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا لیست بالا را کامل تر کنیم.

آموزشهای کاربردی بورس

منبع: هنر فردی
هنر فردی
رایگان
دریافت فایل
چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403، ساعت 14:40