شرح وظایف و مسئولیتهای یک کارشناس امور اداری چیست؟
کارشناس امور اداری
1403/09/05
سلام.یه کارشناس اداری بایستی به اصول مدیریت واقف باشد درانجام امور کامپیوتری وقف باشد و به قوانین اشراف داشته باشد قانون اساسی وحقوق اداری را بداند و در نگارش ها واقف وقدرت بیان و نفوذ کلام داشته باشد
18:34
رهتاب بیستون | Rahtab Bistoon
استخدام کارشناس امور اداری (آقا-اصفهان)
شرح وظایف: برنامه ریزی، هماهنگی و برگزاری جلسات مدیرعامل آمادهسازی و پیگیری گزارشهای مدیریتی موردنیاز تنظیم صورت جلسات، دستور جلسات و تهیه مستندات مراجعه به ادارات، سازمانها و یا محلهای تعیین ...