شرح وظایف و مسئولیتهای یک کارشناس امور اداری چیست؟
کارشناس امور اداری
1403/09/05
سلام.یه کارشناس اداری بایستی به اصول مدیریت واقف باشد درانجام امور کامپیوتری وقف باشد و به قوانین اشراف داشته باشد قانون اساسی وحقوق اداری را بداند و در نگارش ها واقف وقدرت بیان و نفوذ کلام داشته باشد
18:34
کارشناس امور اداری
هلدینگ بزرگ ساختمانی فونیکس جهت تکمیل کادر اداری خود نیازمند یک نفر نیروی خانم با مدرک تحصیلی حداقل کاردانی جهت تصدی کارشناس اداری می باشد.
ویژگی ها:
✴️توانایی برنامه ریزی امور
✴️دارای توانایی ارتباط...