شرح وظایف و مسئولیتهای یک کارشناس امور اداری چیست؟
کارشناس امور اداری
1403/09/05
سلام.یه کارشناس اداری بایستی به اصول مدیریت واقف باشد درانجام امور کامپیوتری وقف باشد و به قوانین اشراف داشته باشد قانون اساسی وحقوق اداری را بداند و در نگارش ها واقف وقدرت بیان و نفوذ کلام داشته باشد
18:34
کارشناس امور اداری
مهارتهای مورد نیاز: نظم، نظم، نظم، نظم و نظم زیاد قدرت برنامهریزی درست و انجام به موقع وظایف محوله قدرت ارتباطگیری و برقراری تعامل و انعطافپذیری بالا با سایر هم تیمیها در محیط کار آشنا به امور اد...