موسسه آموزشی ارشیا امیری

موسسه آموزشی ارشیا امیری

آموزش و تحقیقات
تبلیغات، هنر و خدمات خلاق
تهران،تهران
11 تا 100 پرسنل
تاسیس شده در سال 1397
سعادت اباد ،بلوار فرحزادی، گلستان 3 ، برج افق، پلاک 86 ، طبقه 4
بیشتر بخوانید
درباره موسسه آموزشی ارشیا امیری
خدمات موسسه
ارائه جامع ترین خدمات آموزشی کنکوری به دانش آموزان
دوره های ۳ ماهه مشاورشو 
کلاس های آنلاین
جزوات درسی
پکیج های برنامه و آزمون

تاریخچه و رشد
این موسسه از 3 سال پیش پایه گذاری شده و تنها با 2 کارمند و تعداد انگشت شماری دانش آموز پا به عرصه وجود نهاده است اما با همت و اشتیاق و دانش مدیران و کارمندان در حال حاضر دارای ده ها کارمند و بیش از 500 دانش آموز در سال دارد.
در ابتدای کار فقط دارای یک دوره آموزشی بوده ایم اما در حال حاضر دارای دوره هایی هستیم که بی نظیر بوده و با بهترین موسسات رقابت می کند.
 چشم انداز سازمان
تیم ما دارای روحیه قوی برای آداپته شدن با شرایط جدید است و با سرعت هر چه تمام تر به سمت جلو قدم برمی دارد که کارمندان ما در این زمینه عنصر کلیدی ما هستند؛بنابراین ما به سرعت زیاد به کمک کارمندان حرفه ای و خوش آتیه خود نهایتا تا 3 سال آینده بین 5 موسسه برتر کشور قرار خواهیم گرفت.
همان طور که در حال حاضر فعالیت هایی نظیر ضبطDVD و برگزاری کلاس های online و تهیه و آماده سازی بهترین جزوات از بهترین مدرسان نظیر دکتر عمارلو هستیم که فقط موسسات بزرگ و معتبر قادر به مدیریت و سامان دهی آن هستند.
 ماموریت سازمان
به دلیل روند منظم و رو به جلو سالانه بیش از 20 کارشناس،مشاور و ادمین استخدام نمی شوند،ما دارای دوره های آموزشی برای
 زمینه های شغلی نامبرده هستیم که با گذراندن آن به بهترین و بالاترین سطح خود خواهند رسید و به ما در راستای تحقق اهداف و آرزوهای دانش آموزان و هموار کردن راه موفقیت های شغلی و مالی همه کارکنان و مدیران کمک خواهند کرد.
 فرهنگ سازمانی
موسسه ما مدیران و کارکنان 
حرفه ای،متعهد،خوش آتیه،مشتاق یادگیری و پیشرفت دارد ما نیز به گرمی دست افراد با این ویژگی ها  را می فشاریم و با آغوش باز پذیرا هستیم تا با کمک،یاری وهمدلی یکدیگر آینده بهتری برای کارمندان و دانش آموزان بسازیم.
متاسفانه هیچ فرصت شغلی برای این جستجو یافت نشد.
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403، ساعت 20:37