مدارک لازم برای ثبت نام افسری ارتش

در وب‌سایت هیوا  (چهارشنبه 3 آبان 1402)
مدارک لازم برای ثبت نام افسری ارتش ۱۴۰۴ در جهت تسریع روند استخدام دانشگاه های افسری در فراخوان جذب نیروی جدید اعلام می شود تا داوطلبان بتوانند با توجه به اطلاعات موردنیاز استخدام دانشگاه افسری ارتش مراحل ثبت نام خود را انجام دهند. به همراه داشتن مدارک موردنیاز یکی از شرایط لازم تکمیل مراحل ثبت نام در زمان مقرر می باشد.



داوطلبانی که علاقه مند به استخدام در رشته های نیروی زمینی، دریایی، هوایی و پدافند هوایی می باشند، می توانند شانس خود را برای پذیرش در رشته های افسری اقدام به شرکت در آزمون ورودی نمایند. برای حضور در جلسه آزمون افسری ارتش متقاضیان باید از شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام افسری ارتش آگاه شوند تا بتوانند در زمان مقرر اطلاعات موردنیاز استخدام را در فرم ثبت نام وارد نمایند.

در صورت درج اطلاعات نادرست و همچنین تحویل مدارک نامعتبر در دفاتر گزینش استخدام افسری ارتش از ادامه روند ثبت نام در دانشگاه های افسری جلوگیری می شود. لذا، داوطلبان باید در هنگام ثبت نام با به همراه داشتن مدارک لازم برای ثبت نام آزمون افسری ارتش کلیه اطلاعات درخواست شده را به درستی در فرم ثبت نام وارد نمایند. در ادامه برای آشنایی با مدارک لازم برای ثبت نام آزمون افسری ارتش ۱۴۰۴ و همچنین اطلاعات موردنیاز برای استخدام در دو مرحله آزمون افسری ارتش توضیحات کاملی ارائه شده است.


مدارک لازم برای ثبت نام آزمون افسری ارتش ۱۴۰۴

 

مهلت ثبت نام آزمون دانشگاه های افسری ارتش ۱۴۰۴ در این مقاله اعلام می شود.

 

 

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون افسری ارتش 
یک قطعه عکس اسکن شده 3*4
پرداخت هزینه ثبت نام جهت دریافت شماره سریال ثبت نام
اطلاعات شناسنامه ای از قبیل نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، کدملی و ...
اطلاعات مربوط به سوابق تحصیلی مانند رشته تحصیلی، معدل کل دیپلم
اطلاعات مربوط به نظام وظیفه

 

علاقمندان استخدام افسری ارتش 1404 در صورت داشتن تمامی شرایط گفته شده برای ثبت نام و آماده سازی مدارک لازم برای ثبت نام در این آزمون، با مطالعه مقاله زیر می توانند از سایر جزئیات مربوط به آزمون افسری ارتش از قبیل منابع آزمون و نحوه پذیرش مطلع شوند.



مدارک لازم برای شرکت در مرحله دوم آزمون افسری ارتش 1404

 

پذیرفته شدگان آزمون کتبی افسری ۱۴۰۴ باید خود را برای شرکت در مصاحبه و تست های پزشکی و آمادگی جسمانی آماده نمایند. برای شرکت در مرحله دوم آزمون افسری ارتش لازم است تا پذیرفته شدگان یکسری مدارک را همراه خود داشته و به صورت حضوری به مراکز گزینش و استخدام برای انجام امور مربوط به این مرحله مراجعه نمایند. مدارک لازم برای شرکت در مرحله دوم آزمون افسری ارتش مربوط به دوره قبل به شرح زیر می باشد، که معمولا این مدارک تغییری نمی کند و داوطلبان می توانند برای حضور در مرحله دوم آزمون افسری این مدارک را آماده نمایند.

 

 

نتایج اولیه آزمون افسری ارتش معمولا در بهمن ماه اعلام می شود. داوطلبانی که آماده مصاحبه افسری هستند می توانند به مطالعه مقاله زیر بپردازند.



مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون افسری ارتش ۱۴۰۴

 

 

آن دسته از افرادی که موفق به قبولی در مقطع افسری ارتش جمهوری اسلامی نشدند اما تمایل به استخدام در مقطع افسری دارند، می توانند شانس خود را در آزمون استخدامی افسری نیروی انتظامی که یکی از زیر مجموعه های نیروی مسلح است نیز امتحان کنند. برای آشنایی با جزئیات ثبت نام افسری نیروی انتظامی مطالعه مقاله زیر توصیه می کنند.


کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص مدارک لازم برای ثبت نام افسری ارتش ۱۴۰۴ را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در اختیار متقاضیان قرار دهند. همچنین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از تازه ترین اخبار مربوط به این حوزه عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا باشید.



سوالات متداول


1- ✔️ برای ثبت نام آزمون افسری ارتش چه مدارکی لازم است؟

✔️ مدارک ثبت نام آزمون افسری ارتش شامل مشخصات فردی و تحصیلی داوطلب است که در این مقاله به تفصیل شرح داده شده است.



2- ✔️ پذیرفته شدگان نهایی آزمون افسری چه مدارکی را به سازمان متبوع ارائه دهند؟

✔️ پذیرفته شدگان نهایی آزمون افسری برای انجام فرایند ثبت نام آزمون افسری باید مدارکی مانند عکس 3*4، ارائه اصل و کپی شناسنامه، اصل و کپی کارت ملی و .... را به سازمان متبوع ارائه دهند، برای اطلاع از تمامی این مدارک به متن مقاله مراجعه شود.



3- ✔️ برای ثبت نام در مرحله دوم آزمون افسری ارائه چند قطعه عکس الزامی می باشد؟

✔️ مطابق متن مقاله برای ثبت نام در مرحله دوم آزمون افسری، 15 قطعه عکس پشت نویسی شده مورد نیاز می باشد البته در این مقاله سایر مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در آزمون افسری نیز نام برده شده است.


مطالب دیگر
در ای استخدام  (3 هفته پیش)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (شنبه 8 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
سه‌شنبه 8 خرداد 1403، ساعت 22:41