اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان بازرسی

در وب‌سایت هیوا  (شنبه 1 بهمن 1401)
اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان بازرسی ۱۴۰۳ در دو مرحله انجام می شود و داوطلبان می توانند در مرحله اول بعد از برگزاری آزمون، نتایج اولیه استخدامی سازمان بازرسی را با ورود به سایت تعیین شده مشاهده نمایند. با مشخص شدن اسامی دعوت شده به مصاحبه و همچنین انجام روند گزینش، جواب نهایی و یا دعوت به مصاحبه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.



روند استخدام سازمان بازرسی کل کشور به صورت برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و معاینات پزشکی انجام می شود. به همین منظور زمانبندی هر مرحله از استخدامی سازمان بازرسی کشور در فراخوان جذب نیرو بر اساس نیاز سازمان مشخص خواهد شد و داوطلبان می توانند در هر زمان جهت شرکت در هر مرحله ضمن کسب نمره قبولی لازم اقدام نمایند.

بعد از طی کردن مراحل مختلف داوطلبانی که شرایط استخدام در سازمان بازرسی کل کشور را دارند می توانند در سمت شغلی انتخاب شده مشغول به کار شوند. در واقع متقاضیان شرکت کننده در آزمون استخدامی سازمان بازرسی می توانند از طریق مشاهده نتایج آزمون استخدامی سازمان بازرسی از وضعیت قبولی و یا عدم قبولی خود مطلع شوند. در ادامه برای اطلاع رسانی بیشتر در مورد اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان بازرسی ۱۴۰۳ قصد داریم به زمان، نحوه و سایت اعلام جواب اولیه و نهایی استخدامی سازمان بازرسی بپردازیم.


زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی سازمان بازرسی ۱۴۰۳

 

در این بخش قصد داریم به تاریخ اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی سازمان بازرسی 1403 بپردازیم :

 

نتایج اولیه آزمون استخدامی سازمان بازرسی ۱۴۰۳ هنوز اعلام نشده است.

 

همانند سایر آزمون های استخدامی، اعلام نتایج آزمون سازمان بازرسی 1403 نیز در چند مرحله انجام می شود. در ابتدا پذیرفته شدگان این آزمون جهت تکمیل مدارک و تشکیل پرونده به سازمان بازرسی دعوت خواهند شد تا بتوانند مراحل بعدی که شامل مصاحبه های تخصصی و گزینشی می باشد را طی کنند.

 

پیرو بیانات مدیرکل حوزه ریاست سازمان بازرسی، نتایج اولیه آزمون استخدامی سازمان بازرسی دوره گذشته تا پایان تیرماه منتشر شد. لذا، احتمال دارد زمان انتشار جواب اولیه استخدامی سازمان بازرسی کشور نیز در این محدوده زمانی اعلام شود؛ با این حال پذیرفته شدگان می توانند جهت تکمیل مدارک و تشکیل پرونده در زمان مقرر اقدام نمایند.



نحوه اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی سازمان بازرسی 1403

همانطور که قبلا نیز توضیح داده شد کلیه فرایند های فراخوان همکاری و اطلاع رسانی های مربوط به آن از طریق سایت سازمان بازرسی کل کشور انجام خواهد شد. در این بخش قصد داریم به نحوه اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی سازمان بازرسی ۱۴۰۳ به همراه راهنمای تصویری بپردازیم:

 

 

پس از ورود به سایت سامانه سنجش داوطلبان می توانند از طریق منوی سمت راست گزینه سایر آزمون های استخدامی را انتخاب نمایند.

 

اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان بازرسی ۱۴۰۳

 

سپس از بخش اعلام نتایج از منوی سمت راست داوطلبان می توانند وارد صفحه ای شوند تا با وارد کردن شماره پرونده و سایر اطلاعات درخواستی کارنامه خود را دریافت کرده و نتیجه آزمون استخدامی را مشاهده نمایند.

 

اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان بازرسی

 

بدین ترتیب متقاضیان می توانند نتایج اولیه آزمون استخدامی را دریافت نمایند.



زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی سازمان بازرسی ۱۴۰۳

 

پس از گذراندن مراحل مصاحبه تخصصی و شغلی، فرآیند اداری و گزینشی، نتیجه نهایی مشخص خواهد شد و در حال حاضر اطلاعیه ای در این خصوص منتشر نشده است.

 

 

همچنین در صورت اعلام انصراف قبول شدگان، واجد شرایط پذیرش بودن قرار خواهند گرفت. در این صورت سازمان بازرسی اسامی چند برابر ظرفیت افراد پذیرفته شده را اعلام کرده و مراحل بعدی استخدام انجام می شود.

 

آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۳ زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شده و داوطلبان پس از شرکت در آزمون طی دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه استخدامی گزینش می شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر داوطلبان می توانند مقاله زیر را مطالعه نمایند. 


نحوه اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی سازمان بازرسی 1403

همانطور که در بخش های قبل توضیح داده شد کلیه اطلاع رسانی های مربوط به آزمون استخدام و شرایط و ضوابط از طریق سایت سازمان بازرسی انجام خواهد شد و برگزاری آزمون استخدامی توسط سازمان سنجش انجام خواهد شد.

 

 

در ابتدا داوطلبان می بایست وارد مرورگر شده و آدرسsanjesh.org  را در قسمت نوار آدرس مرورگر وارد نمایند: پس از ورود به صفحه اصلی سایت سازمان سنجش از منوی سمت راست داوطلبان می بایست گزینه سایر آزمون های استخدامی را انتخاب نمایند.

 

اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان بازرسی ۱۴۰۳

 

پس از ورود به بخش مورد نظر می بایست از منوی سمت راست بر روی گزینه اعلام نتایج کلیک نموده تا صفحه ورود به بخش مورد نظر برایتان نمایش داده شود. داوطلبان می توانند از طریق شماره پرونده و همچنین اطلاعات فردی وارد شده و کارنامه و نتیجه نهایی آزمون را مشاهده نمایند.

اگر پس از مطالعه مقاله اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان بازرسی ۱۴۰۳ سوالی در خصوص تاریخ انجام هر یک از مراحل گزینش استخدام سازمان بازرسی سال جاری دارید می توانید از طریق برقراری تماس تلفنی با کارشناسان مجرب مرکز مشاوره هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان جویا شوید.



سوالات متداول


1- ✔️ اطلاع رسانی های سازمان بازرسی از چه طریقی انجام می شود؟

✔️ همان طور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شد کلیه اطلاع رسانی ها از طریق سایت سازمان بازرسی کشور به آدرس bazresi.ir انجام می شود. همچنین، برگزاری آزمون استخدامی توسط سازمان سنجش انجام خواهد شد.



2- ✔️ اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی سازمان بازرسی، در چه تاریخی انجام می شود؟

✔️ با توجه به متن مقاله، نتایج اولیه آزمون استخدامی سازمان بازرسی مدتی پس از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد که زمان مشاهده جواب اولیه استخدامی سازمان بازرسی کشور در متن مقاله توضیح داده شده است.



3- ✔️ مصاحبه آزمون استخدامی سازمان بازرسی چه زمانی برگزار می شود؟

✔️ پس از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی سازمان بازرسی، زمان مصاحبه متعاقبا توسط سازمان بازرسی اعلام خواهد شد. توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.


مطالب دیگر
در ای استخدام  (4 هفته پیش)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (شنبه 8 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
جمعه 18 خرداد 1403، ساعت 01:38