اعلام نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی پارس جنوبی

در وب‌سایت هیوا  (شنبه 15 مرداد 1401)
اعلام نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی پارس جنوبی ۱۴۰۳ در زمان مشخصی بر روی سایت استخدام آزمون پارس جنوبی انجام می شود تا داوطلبان بتوانند با ورود به سامانه مزبور و نیز وارد کردن اطلاعاتی مانند کد رهگیری ثبت نام؛ نتایج اولیه و نهایی آزمون استخدامی پارس جنوبی را در موعد مقرر مشاهده کنند.



آزمون استخدامی پتروشیمی پارس جنوبی برای جذب نیروی جدید در هر یک از شرکت های زیر مجموعه خود به نام های شرکت پتروپالایش کنگان، توسعه پتروشیمی کنگان، سروش مهستان عسلویه و نگین مهستان کنگان در زمان مقرری برگزار می شود و داوطلبان می توانند برای حضور در آزمون مربوطه ابتدا ثبت نام خود را انجام دهند.

با شرکت در جلسه آزمون استخدامی پارس جنوبی متقاضیان می توانند نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی پارس جنوبی را از طریق سایت استخدام پتروشیمی پارس جنوبی پیگیری نمایند. برای مشاهده جواب آزمون پارس جنوبی داوطلبان باید از زمان و نحوه دریافت اعلام نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی پارس جنوبی ۱۴۰۳ اطلاع داشته باشند تا بتوانند در اسرع وقت نسبت به دریافت نتایج اولیه و نهایی اقدام نمایند. در ادامه به زمان، نحوه و سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی پارس جنوبی پرداخته شده است.


زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی پتروشیمی پارس جنوبی ۱۴۰۳

 

زمان برگزاری آزمون استخدامی پتروشیمی پارس جنوبی و شرکت های زیر مجموعه مانند پتروپالایش کنگان مطابق آخرین اطلاعیه های منتشر شده توسط این مرکز، در تاریخ 8ام و 9ام تیر ماه خواهد بود. متقاضیان لازم است که ضمن کسب آمادگی برای شرکت در این آزمون با مطالعه منابع اعلام شده، تمامی تلاش خود را در جهت رعایت شرایط خواسته شده این مجموعه انجام دهند.

 

 

استخدام سازمان بازرسی کل کشور 1403 با هدف جذب و بکارگیری افراد متخصص و با تجربه در رشته های شغلی این سازمان برگزار می شود. برای اطلاعات بیشتر مقاله زیر را مطالعه نمایید.



نحوه اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی پتروشیمی پارس جنوبی 1403

 

در ابتدا داوطلبان باید در مرورگر گوشی و یا سیستم خود نشانی سایت شرکت پتروشیمی پارس جنوبی یعنی kprc.iran-azmoon.ir را جستجو نموده تا با صفحه اصلی سایت مطابق تصویر زیر روبه رو شوند.

 

اعلام نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی پارس جنوبی

 

حال داوطلبان باید گزینه «برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید» را انتخاب نمایند.

 

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی پتروشیمی پارس جنوبی ۱۴۰۳

 

با انجام مراحل قبل، متقاضیان به صفحه ای همانند تصویر زیر هدایت خواهند شد. در این قسمت لازم است که مشخصات خود از قبیل کد ملی و کد رهگیری که بعد از تکمیل مراحل ثبت نام دریافت کرده اند را وارد کنند. سپس عدد نمایش داده شده در تصویر را وارد کرده و بر روی گزینه ورود کلیک نمایند.

 

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی پتروشیمی پارس جنوبی ۱۴۰۳

 

با انجام مراحلی که در بالا ذکر شد، داوطلبان باید به پنل شخصی خود در سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی پارس جنوبی ۱۴۰۳ هدایت شوند. در این قسمت متقاضیان می توانند نتیجه آزمون کتبی مرحله اول خود را مشاهده نمایند. لازم به ذکر است که نتایج پذیرفته شدگان مرحله اول به میزان چند برابر ظرفیت استخدامی اعلام خواهد شد تا افراد دارای صلاحیت با گذراندن مراحل بعدی آزمون استخدامی، گزینش شوند.

 

فراخوان استخدام شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران هر ساله در راستای جذب و بکارگیری نیروهای ماهر و متخصص مورد نیاز رده های شغلی مختلف این شرکت برگزار می شود. برای اطلاعات بیشتر مقاله زیر را مطالعه نمایید.



زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی پتروشیمی پارس جنوبی ۱۴۰۳

بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون کتبی مرحله اول استخدامی شرکت های زیر مجموعه پتروشیمی پارس جنوبی 1403، پذیرفته شدگان می توانند به شرکت در ادامه مراحل استخدامی بپردازند. نتایج نهایی این آزمون بعد از انجام مصاحبه عملی و معاینات پزشکی به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

 

 

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی پتروشیمی پارس جنوبی 1403 هنوز اعلام نشده است. این نتایج بعد از برگزاری مراحل آزمون استخدامی به طور کامل اعلام خواهد شد. همان طور که گفته شد، متقاضیان ابتدا می بایست در آزمون کتبی مرحله اول ثبت نام کرده و شرکت نمایند. سپس برای پذیرفته شدگان آزمون کتبی زمانی برای مصاحبه فنی و تخصصی به صورت شفاهی تعیین خواهد شد.

 

در ادامه مراحل جذب شرکت پتروشیمی پارس جنوبی، پذیرفته شدگان مرحله اول در مصاحبه شفاهی مرحله دوم شرکت می نمایند. سپس کارشناسان مربوطه افراد واجد شرایط را گزینش کرده و در نهایت نتایج نهایی را اعلام می نمایند. افراد پذیرفته شده می بایست به منظور عقد قرارداد و استخدام در معاینات پزشکی لازم شرکت کرده و در صورت داشتن شرایط، فعالیت خود را آغاز نمایند.

 

استخدام شرکت نفت سال 1403 به منظور جذب نیروهای مورد نیاز در سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت برگزار می شود. علاقه مندان به اشتغال در رده های شغلی اداری یا اجرایی ارائه شده در وزارت نفت می توانند در تاریخ تعیین شده برای ثبت نام و شرکت در این آزمون اقدام نمایند.


نحوه اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی پتروشیمی پارس جنوبی 1403

سوالی که برای تمامی متقاضیان استخدامی شرکت پتروشیمی پارس جنوبی پیش می آید، نحوه اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی پتروشیمی پارس جنوبی می باشد. در ادامه قصد داریم نحوه اعلام نتایج نهایی استخدامی این شرکت را شرح دهیم.

 

نتایج نهایی به صورت اینترنتی و از طریق سایت این مجموعه به اطلاع متقاضیان خواهد رسید. آدرس سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی پارس جنوبی ۱۴۰۳، kprc.iran-azmoon.ir می باشد که افرادی که برای استخدام در شرکت های زیرمجموعه پتروشیمی پارس چنوبی درخواست داده و در مراحل آزمون آن شرکت کرده اند، می بایست با پیگیر اخبار مربوطه از طریق این سایت، اسامی پذیرفته شدگان را مشاهده نمایند. نحوه مشاهده نتایج نهایی نیز مشابه مراحل اطلاع از نتایج اولیه می باشد که چگونگی آن در همین مقاله توضیح داده شد.

 

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص اعلام نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی پارس جنوبی 1403 را در اختیار داوطلبان گذاشته و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین از طریق عضویت در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی هیوا می توانید آخرین اخبار مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید.



سوالات متداول


1- ✔️ سایت اعلام نتایج اولیه و نهایی آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی پارس جنوبی ۱۴۰۳ چیست؟

✔️ همان طور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شد، نشانی سایت اعلام نتایج اولیه و نهایی آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی پارس جنوبی kprc.iran-azmoon.ir می باشد.



2- ✔️ زمان اعلام نتایج اولیه و نهایی آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی پارس جنوبی ۱۴۰۳ چه تاریخی است؟

✔️ همان طور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شد، زمان اعلام نتایج هر مرحله از مراحل جذب نیرو شرکت پتروشیمی پارس جنوبی چند هفته بعد از برگزاری آزمون آن می باشد. توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.



3- ✔️ نحوه اعلام نتایج اولیه و نهایی آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی پارس جنوبی 1403 چگونه است؟

✔️ نتایج اولیه و نهایی استخدامی شرکت پتروشیمی پارس جنوبی از طریق سایت kprc.iran-azmoon.ir به اطلاع متقاضیان خواهد رسید. توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.


مطالب دیگر
در ای استخدام  (3 هفته پیش)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (شنبه 8 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
پنج‌شنبه 10 خرداد 1403، ساعت 15:43