متاتریدر چیست؟ دلایل استفاده و ویژگی های آن

فعالان بازار مالی برای انجام معاملات خود از یک پلتفرم معاملاتی استفاده میکنند. یکی از معروف ترین و بهترین پلتفرم ها "متاتریدر" است. متاتریدر توسط بروکرهای بین
متاتریدر چیست؟ دلایل استفاده و ویژگی های آن

فعالان بازار مالی برای انجام معاملات خود از یک پلتفرم معاملاتی استفاده میکنند. یکی از معروف ترین و بهترین پلتفرم ها “متاتریدر” است. متاتریدر توسط بروکرهای بین المللی به مشتریان خود جهت پیشبرد معاملات معرفی میشود. در این مقاله به بررسی این نرم افزار و دو ورژن آن خواهیم پرداخت.

آموزش ویدیویی

 

دانلود ویدیو

برای توضیحات بیشتر و نکات متفرقه به خواندن ادامه دهید:

 

بورس

توی این پک فوق العاده، تحلیل تکنیکال در بورس رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! بورس رو سریع یاد بگیر وحسابی پول دربیار! 

 

معرفی متاتریدر

متاتریدر توسط شرکت نرم‌افزاری روسی “MetaQuotes” طراحی شده است. درحال حاضر دو ورژن 4 و 5 متاتریدر در بازاهای مالی به عنوان سکوی معاملاتی به کار میرود. ورژن 4 را می‌توانید در سیستم‌های دسکتاپ، تلفن‌های همراه هوشمند و مرورگرها استفاده کنید. همچنین متاتریدر ۵ یک پلتفرم معاملاتی چندگانه است، که امکان دادوستد هم‌زمان در بازارهای فارکس (ارز)، سهام و آتی را برای معامله‌گران فراهم می‌کند.

مهارت های لازم برای موفقیت در بورس ایران

دلایل استفاده از متاتریدر

1-دانلود و نصب بسیار آسان

2-قابلیت‌های تجاری بالا

3-پیگیری نوسانات قیمت و نمودارها

 

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!

 

4-داشتن معاملات برنامه ریزی شده و هدفمند

5-تنظیمات بسیار آسان

6-امکان بارگزاری اسکریپت و انجام اتوماتیک معاملات

7-امکان انجام تنظیمات سفارش ترید

8-امکان مرور تریدهای قبلی

ویژگی های متاتریدر4

آموزش مفاهیم بازار سرمایه بورس

ویژگی های متاتریدر 5

مقایسه متاتریدر 4 و 5

نتیجه گیری: متاتریدر 4 نرم افزار نسبتا آسان، پلتفرمی قدیمی و کارآمد به همراه مکمل های فراوان که برای معامله در ابزارهای فارکس، CFD ها و دیگر مشتقات OTC طراحی شده است. از این رو با وجود متاتریدر 5 که هفت سال است که وارد بازارهای مالی شده فعالان بازار بورس متاتریدر 4 را ترجیح میدهند.

همچنین متاتریدر 5 پلتفرمی حرفه‌ای برای معاملات بازارهای بورس به همراه برنامه‌های تست استراتژی، پورتفولیو، تست ابری. بهبود زبان و محیط برنامه نویسی، نمایش نمودار عمق بازار سهام، تایم فریم های بیشتر و تقویم اقتصادی است و مزایای خاص خود را دارد.

مفیدتریدر

سامانه معاملاتی «مفید تریدر» (MofidTrader) نسخه بومی شده نرم افزار «متاتریدر5» می‌باشد که توسط شرکت کارگزاری مفید و تحت لیسانس و پشتیبانی شرکت MetaQuates به بازار سرمایه ایران معرفی شده است.

دانلو متاتریدر

روش انتخاب بهترین سهام برای خرید در بورس: 3 عامل موثر

منبع: هنر فردی
هنر فردی
رایگان
دریافت فایل
دوشنبه 14 خرداد 1403، ساعت 02:58